Misselijk van zwangerschapsvitaminen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bruni, Jan 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

Oct 17, 2012
    487
    5
    18
    Elke keer als ik zwangerschapsvitaminen inneem, wordt ik een paar minuten later misselijk. Echt een vlaag die ongeveer een minuut of 10 aanhoudt. Ik slik de vitamines van Davitamon mama. Neem ze met het avond eten in met een glas water.

Hebben hier meer mensen last van? Welke zwangerschapsvitaminen zijn nog meer aan te raden?

2. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    Niet echt misselijk maar sinds ik de vitaminen neem zit ik wel elke dag een stuk of vier keer op het toilet. Vroeger had ik dit dus nooit!

3. Bruni

Bruni Actief lid

Oct 17, 2012
    487
    5
    18
    Nu je het zegt, ik heb dat sinds ik de vitaminen gebruik ook. Soms is het ook heel erg dun(sorry voor het onsmakelijke detail).

4. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Ik werd ook misselijk van zwangerschapsvitaminen!
    Ik word ook misselijk van alleen foliumzuur pilletjes...

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik had het heel erg van die capsules met visolie erin. Moest de hele tijd boeren en dan kreeg ik een vieze vissmaak in mijn mond. Meteen mee gestopt dus.
    Uiteindelijk heb ik alleen foliumzuur genomen - voor de rest heb je ook eigenlijk niks nodig als je redelijk normaal eet.
    Eventueel wel vitamine D, dat wordt wel geadviseerd voor zwangeren (niet nodig als je nog niet zwanger bent)

6. Mama van Dilara

Mama van Dilara Actief lid

Sep 10, 2012
    102
    0
    0
    Schiedam
    ik krijg er erge jeuk van dus ben er ook meer gestopt.

Share This Page