Wachten..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Freddel, 29 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dilekje

Dilekje Lid

18 jul 2011
    56
    0
    0
    studente
    alblasserdam
    Waar staat dpo voor?

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Sorry voor de late reactie Dilekje, DPO is Days Past Ovulation. Dus de dagen na je eisprong. Gemiddeld is 14 dpo je NOD.

Hoe gaat het nu AvG? Heb je nog getest? Ik duim nog steeds voor je!

3. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief, dank je wel!
    Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.. Maar ook de laatste dagen geen test meer gedaan, wil niet weer teleurgesteld worden.. Dus kijk het nog maar een paar dagen aan! Wel lastig hoor.. Zie ook mijn topic 'Wachtmodus'...

4. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    O spannend! Ik hoop dat je ongi weg blijft! Heb je enig idee wanneer je wel weer gaat testen?
    Ben benieuwd!

5. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik weet het eigenlijk niet haha. Misschien vrijdag want dan ben ik vrij.. Vind het nl ook niet fijn als ik 's ochtends test, het is negatief, en dan moet ik met die teleurstelling naar mn werk ..
    En STEL dat ik toch zwanger ben, dan misschien maar even extra lang wachten zodat ik misschien wel genoeg hcg heb om te kunnen meten ...
    Jij zaterdag he? Spannend!

6. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ja super spannend! Ik heb allerlei symptomen die ik vorige keer ook had maar ben heel bang dat ik het me inbeeld😔
    Ik duim voor je vrijdag!

7. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is het moeilijke he... Om te denken is het nou echt, of verbeeld ik het me... of houdt mn lichaam me voor de gek ...
    Ik duim voor jou zaterdag! Laat je het hier weten?

8. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ja als ik heb getest stuur ik gelijk een berichtje hier!

9. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk!

Ik had net een heel klein beetje licht roze bloedverlies..
    Oh jee, oh jee... wat zou het zijn... misschien toch ongesteld gaan worden.. Ben benieuwd of het doorzet..

10. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    o nee! hopelijk is het late innestelingsbloeding oid.

11. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja... dat hoop ik ook... Theoretisch gezien zou dat kunnen toch?
    Maar ja, ik hou maar met het slechtere scenario rekening..

12. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Volgens mij zou dat wel kunnen.
    Het is idd beter om rekening te houden met het slechte om de teleurstelling te verkleinen als je niet zwanger bent.

13. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas... Nu toch echt ongesteld geworden! Wederom een bevestiging dat je van alles kunt voelen terwijl het niks is.. Balen, maar laat het dan nu maar weer snel voorbij zijn en op naar de volgende ronde ..
    Jij succes zaterdag met testen!

14. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    O wat jammer! Veel succes in de volgende ronde en hopelijk is het snel raak voor jullie! xx

15. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!
    Baal wel een beetje... maar ergens opgelucht dat het toch is doorgebroken en niet mn cyclus ineens heeeel lang wordt..
    Xx

16. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    HI Freddel, heb je al nieuws?
    Ik ben even niet op het forum geweest en kon zo snel geen berichtje van je vinden .. Je had met mij meegeleefd vorige week..was benieuwd of jij nog getest hebt zaterdag?

17. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hallo meiden!
    Heb even gelezen en wat spannend allemaal!
    Hoe gaat het nu met jullie?

Wij zijn gestart met de 1e ronde voor ons tweede kindje. Ben nu op 5 dpo en man man man wat heb ik me rot gevoeld vandaag!
    Vanmorgen was ik heel chagrijnig en vanmiddag werd ik echt heel heel heel erg moe. Dat heb ik nooit eerder ervaren.
    Wilde het gewoon graag even met jullie delen... Ben benieuwd wat jullie daarvan vinden?
    Of zou het de hitte zijn van vandaag of misschien gewoon een toevalstreffer?

lijkt me leuk om wat van jullie te horen... Wachten duurt immers zo lang ;)

18. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!
    Wat leuk dat je meeleest en wat leuk dat jullie bezig zijn met een 2e kindje! Spannende tijden. Ik heb inmiddels na een paar rondes ervaren dat je van alles kunt voelen maar dat het niets hoeft te zijn ... Je lichaam kan je soms echt voor de gek houden. Ik kan je dus helaas niets zeggen over dat je je rot voelde gisteren ... Hoe heb je dat bij jullie eerste kindje ervaren? Was het snel raak en voelde je toen ook dat het raak was?
    Wij zitten inmiddels in de volgende ronde, dus het is weer goed oefenen en het gezellig maken haha.. En dan hopen dat het deze maand wel raak is! Iedere keer neem ik me weer voor om er niet teveel mee bezig te zijn en niet teveel te denken; zou het nu raak zijn..? Maar ja, naarmate het einde vd maand nadert is het toch spannend!!
    Heel veel succes en geluk in ieder geval

19. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Thanx voor je reactie! Lief!
    Bij mijn zoontje deden we er ongeveer 5 rondes over. Toen we de laatste ronde ECHT gingen "mikken" was het raak.
    Ik weet inderdaad nog dat ik toen ook elke maand van alles voelde. En toen ik helemaal niets voelde, toen bleek ik in verwachting te zijn. Dus ja..... ik weet echt dat je jezelf zo verschrikkelijk kan mindf*cken.

Ga je voor het eerste kindje? En waar in je cyclus zit je momenteel?

20. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, sorry voor mijn late reactie..
    Hoe gaat het inmiddels met je? Bijzonder om te lezen dat je toen zwanger was, terwijl je toen juist niets voelde.. Gek he, hoe je lichaam kan doen..
    Ik heb dit weekend mijn eisprong gehad. Dus het gaat weer spannend worden. Ik probeer er altijd open in te gaan, maar deze fase in de cyclus is toch spannend! Hoop natuurlijk dat t nu raak is.... We gaan idd voor ons eerste kindje.

Deel Deze Pagina