Ik ben vandaag toch voor een echo gegaan omdat ik bruinverlies bleef houden. Er was geen hartslag gezien en de vrucht was 6 weken. Ik ben er kapot van, wist niet dat ik er zo verdrietig van zou worden...
Dank jullie wel. Iedereen die hetzelfde meemaakt ook heel veel sterkte. Hoe lang duurt het eigenlijk voor de miskraam doorzet? Op de echo hebben ze 6 weken gemeten en volgens mijn laatste menstruatie was ik 8 weken en 4 dagen. Volgende week weer een echo om het echt vast te stellen... Ik heb vandaag de verloskundige afspraak en de termijn echo afgebeld, was moeilijk. Ik had vannacht echt nergens last van en toen dacht ik stiekem... misschien was mijn eisprong 2 weken later... maar ik weet dat ik mezelf voor de gek houd...
Hoi Esma, Hier bijna dezelfde termijnen, ik ben nu 9 weken zwanger volgens de laatste menstruatie (ongeveer want ik had het niet bijgehouden) en het vruchtje is bij mij ook met 6 weken gestopt met groeien. Afgelopen maandag (toen dus met 8,5 week) had ik de eerste echo zonder kloppend hartje, en dinsdag moet ik terugkomen. Ik zou echt niet weten hoe lang het duurt voor het op gang komt want ik voel helemaal niets 'geks'. Geen bloedverlies, geen krampen... Sterkte ermee, ik hoop voor je (en ook voor mezelf) dat het snel op gang komt, dit is niet leuk! Liefs, Miranda