het is toch een gek idee dat je alleen maar af kan gaan van wat er op internet staan? Morgen voor ons beiden een spannende dag m'n liezen heb ik geen last van, maar dat kan ook wezen omdat ik een keer een spier heb verrekt in m'n lies. en dat ik dus pijn in mijn lies koppel aan dat omdat ik daar wel vakker last van heb.. Duimen voor elkaar!!
vandaag mijn NOD, dus zoals altijd als ik ongi moet worden is het eerste wat ik doe als ik wakker word, een schone onderbroek aantrekken omdat de boel al is doorgebroken... Niet ongesteld dus!! zint mij erg positief. Wat ik wel vreemd vind is dat ik wel last heb van menstruatie krampjes, maar dan wel 2x zo erg als anders?
Spannend hoor! Ik zal voor je duimen..Bij mij helaas (een dag te vroeg) wel doorgebroken..Dus fijn weer naar het ziekenhuis over 12 dagen:x
Heee ik ken jou Maar ik zal mijn mond houden hoor hihi. Ik ben onregelmatig, maar heb mijn eisprong gevoeld tussen rond de 14e-17e cyclusdag dus.. spannend. Ik duim voor jullie allemaal.
nee een predictor....dat is een ***test! Die geeft vaak valse streepjes... Ik moet ook nu gaan afwachten..........heb net mijn ei gehad..dus ik moet nog erg lang wachten bleeeh
Ja we konden er eindelijk voor gaan En het gaat hier wel hoor, met jou ook? Edit: Wit testje Ben nu echt zo verdrietig. Heb een mega opgezwollen buik maar ja.. Laat dan die menstruatie maar weer komen.
wij zijn begonnen net voor we gingen trouwen, nu 3e ronde.. nogsteeds niet ongi dus morgen ochtend testje.. Hoe lang ben je nu overtijd? want voor het zelfde geld nog te weinig HCG hormoon? had gister ook een wit testje. Knuf
Hmm ja, ik weet dus niet precies want ik heb echt een rotcyclus. Maar ik zit vandaag op dag 32 en we gingen er vanuit dat sinds de eerste menstruatie, mijn cyclus korter zou worden iedere maand om terug in ritme te komen. Maar ik ga op dag 40 dan maar weer testen (lengte v/d laatste cyclus, aargh..) Voel me echt heel raar.. Opgezette buik heb ik nooit van menstruatie. Jij succes met je test morgenochtend, hoop dat 't positief is en dat anders je menstruatie snel doorkomt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent..
Is vervelend hè als je je anders voelt maar niks weet sterte en hoop voor je uiteindelijk posi test volgende week xx
sinds gister avond wat bruinverlies, gigantische steken in mn baarmoeder.. even afwachten of het erger word of stopt.. hmm,, ga er maar niet meer van uit
ik vind het verschrikkelijk, maar echt het is zo veel anders als in al die andere maanden/jaren dat ik ongesteld word, ik heb altijd 1 dag heel erg en dan 6 dagen bruinverlies, maar nu is het echt een stuk minder bruinverlies dan mijn 6e dag van de menstruatie.. Voor het zelfde geld is het innestelingsbloed. er komt overigens nu bijna niks meer.. dus als het vandaag of morgen stopt kan het dat best zijn, ik maak mezelf wel gek op deze manier maar als ik morgen niks meer heb dan ga ik dinsdag toch testje doen.. Stom lichaam van me
@Nathalja: Ik zit nu ook op het wachtbankje. ben vandaag 10dpo en heb negatief getest. mijn ervaring is als ik op 10dpo negatief test, dan is de kans op een positest verkeken. Voor mij is deze ronde weer niets is geworden. Ik ben niet echt teleurgesteld omdat ik een beetje aan de omo witte testen gewend ben inmiddels en van de lichamelijke klachten me niets meer aantrek! Ik wil je hoop niet weg nemen, maar behoeden voor een teleurstelling. Bruin rond nod voorspeld vaak de duivels, weinig goeds dus. Maar ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb en dat we allebei nog posi gaan testen.
Ik ga er nu ook niet meer zo van uit dat ik nog posi ga testen, het is alleen allemaal zo vreemd dat het anders loopt dan anders terwijl ik nu al ruim 13 jaar ongesteld word, voor mijn pilgebruik liep het precies hetzelfde als toen ik in februari ben gestopt.. nja, het zal wel vals alarm zijn geweest en we zien volgende maand wel weer verder
Meid, geloof me er gebeurt echt wel iets in ons lichaam. Je moet eens proberen een maandje geen onveilige seks te hebben. Je zal merken dat je weinig tot geen klachten hebt. Je lichaam reageert zoals je altijd gewend was voor dat je een kinderwens hebt. Omdat mijn man ook in het buitenland moet werken(helaas) kunnen we niet altijd gebruik maken van iedere periode. Vorige maand bijvoorbeeld heeft hij in het buitenland gewerkt, dus geen geklus rond de vruchtbare periode. Ik had wel een eisprong want probeer dat goed in kaart te brengen door ovu testen, en echt werkelijk geen enkele symptoom zoals ik dat deze periode heb of op de perioden dat we actief geklust hebben tijdens vruchtbare dagen. geen last van buikpijn, gespannen borsten, misselijkheid etc. deze maand wel actief geklust en alle symptomen die ik normaal heb als ik in afwachting ben van NOD. Dus niemand kan mij wijs maken dat het gewoon bij ongesteld zijn hoort, echt niet want ik heb het verschil ervaren. Waarschijnlijk vindt er elke maand wel een bevruchting maar gaat het fout bij innesteling. Daarom wil ik ook gaan starten met alternatieve geneeswijze. Er schijnt een goede kruidengenezer te zijn en moet ik dat maar gaan proberen. Nee heb je, Ja kan je krijgen!
Bloeden is vanmiddag opgehouden? pijn in borsten, misselijk, stemmingswisselingen en giga buikpijn blijven aanhouden.. afwachten..