Notitieboek zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karinb, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinb

karinb Lid

20 mrt 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 karinb, 30 okt 2012
    Laatst bewerkt: 30 okt 2012
    Er zijn veel verschillende boekjes over 'zwanger zijn' zoals de boekjes van Pauline Oud.

zoals bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Boeken

Ik ben erg benieuwd of er ook boekjes zijn over 'zwanger worden'
    Waar je je verhaal in kwijt kan, wellicht temperatuur kunt invullen ect.

Weet iemand of er zo'n boekje bestaat?

2. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hmm...Das een goeie!!
    Ik lees ff mee...Wil d'r ook wel 1 namelijk!!:cool:

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw! Wat een goed idee! Ik kreeg laatst een tip van iemand om alles wat ik voel op te schrijven in mn agenda zodat ik de volgende maand kan kijken of ik dit al gehad heb of niet omdat je vaak denkt da je iets nog niet gevoeld heb maar zij gaf aan dit dan gewoon terug te kunnen lezen in haar agenda... Best grappig dus!

Maar ja ik heb geen agenda :D haha en wil t niet in mn telefoon Zetten aangezien daar ook wel eens vreemden in zitten dus zo een boekje lijkt me echt super!! Ook super leuk om later terug te kunnen lezen natuurlijk!!

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naja geen vreemden maar andere haha die t nog ff niet hoeven te weten zeg maar ;p

5. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hoi Elleinad,

Ik heb een programmaatje op mijn telefoon die ik heb beveiligd met een wachtwoord. PTracker heet dit, kun je vinden via android (is een gratis programma) Hier kun je ook van alles in opslaan.
    Heb hier ook mijn cyclus in opgeslagen...

6. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ohja...Het logo lijkt op een spelletje..dus er niks aan af te zien dat het een 'ovulatie programma' is... :p

7. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Zo heb ik de app 'Womanlog' op mijn telefoon geĆÆnstalleerd. Ook deze is te beveiligen met een wachtwoord. Het werkt echt super! Je kan invullen hoe lang jouw cyclus duurt, en het programma geeft aan wanneer jouw vruchtbare periode is. Daarnaast kan je van alles bijhouden: je gewicht, je temperatuur, je stemming, je bijwerkingen. Echt een aanrader!

8. Engeltje85

26 okt 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juf21
    Waar staat dat programmaatje onder want ik kan hem niet vind hihih ben erg nieuwsgierig.?

9. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Als je in de play store 'womanlog' typt, staat de womanlog kalender bovenaan. Maar ik heb android, en jij waarschijnlijk apple (iphone)? Zoek dan eens op cyclus of ovulatie of period, er zijn nog wel veel meer apps.

10. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Ik zet alles in een exceldocumentje... dat is ook overzichtelijk ;)

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb ook de womanlog op de iPad. Erg makkelijk :) maar hij gaat wel van gemiddelden uit.. Dus als je een langere/kortere lf hebt, dan klopt je ei niet meer. Daarvoor heb je de betaalde versie nodig.
    Ook kun je allerlei kwaaltjes toevoegen.

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, ik heb er eentje te leen thuis. Is ene boek met alle facetten, van gewoon zwanger worden, tot pcos aandoening en ivf icsi etc. Ben de titel even kwijt, maar het is een heel kleurrijk boek.

13. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat leuk!! Ik ga gelijk ffies kijken! Bedankt!!

14. Engeltje85

26 okt 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje wel dames ga gelijk kijken.

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
  16. karinb

karinb Lid

20 mrt 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
    ik ook! dacht al dat ik de enige was die zo nauwkeurig bijhield wat ik voel, welke afscheiding op welke dag ik heb;) enz. blij te lezen dat er nog vrouwen zijn die dit doen want mijn man zit er toch wel wat mee te lachen:D

18. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik hou alles bij op fertilityfriend. Daar noteer ik kwaaltjes, maar ook heel kort wat ik die dag heb gedaan.

Op die manier kon ik van het hele zwanger-worden-proces bij mijn dochter, incl van de zwangerschap zelf, een plakboek maken met gebeurtenissen, foto's, echoplaatjes, zwangerschapstesten, etiketten van de vitamines, tickets van concerten, etc , etc (ik bewaarde alles ;)). En dat is echt een heel gaaf plakboek geworden, al zeg ik het zelf :D. Daar kan geen Pauline Oud tegenop :).

Deel Deze Pagina