Hee dat vroeg ik mij dus ook af! Dat heb ik wel vaker in topics... Ik vraag me dan af wat het ergste scenario is, waar die persoon bang voor is. Is dat voor het onderzoek? De intieme zones delen met de arts? Of ze iets aan zullen treffen dat er niet hoort? Biopten nemen? Ik neem aan dat je niet direct een uitslag krijgt - en als dat wel zo is, is het dan niet fijner om dat te weten dan dat je in onzekerheid blijft zitten met de vraag of alles wel goed is van onderen etc. Waar zit het hem in? Die angst? Hoe dan ook: succes en sterkte!
Nou dames even snel voorsat ik naar huis ga. Niks aan de hand. Volgens mij zat het zo dat follikels moeten groeien tot 20 mm en dan springt er 1 en de gyn denkt dat hij erg laat is gesprongen Bloed geprikt voor de hormoon spiegel. En na deze menstruatie tempereturen. Kan wel gillen van blijdschap Waarom ik zo bang was. Ik ben al 4 jaar van de pil maar nog nooi dit mee gemaakt
Te snel verzonden even een toevoeging. En dus was ik zo bang voor een cyste ofz. Bij de geboorte van mn dochter is ook m baarmoeder mond mee naar buiten gekomen hier en daar was het wat verzakt...
Ja dat bedoelde ik dus... Ik ben vaak banger voor een ingreep zelf, dan voor de uitslag ervan! En misschien dat het bij anderen juist wel andersom is. Ik weet nog wel hoe zenuwachtig ik was de eerste keer dat ik een inwendige echo kreeg haha.
Ik zal het de volgende keer erbij zetten. Ik was ook bang dat ik totaal geen antwpprd zou krijgen. Van mecr alles ziet er goes uit. Ga naatbhuis en wacht af. Dat kan ik dus niet. Nu heeft de arts een resen gegeven waarop ik me kan berusten
Kijk, dan is het gelukkig allemaal goed gekomen. Kan het me wel voorstellen hoor, het "niet weten wat ze gaan zeggen". Niet dat ik me dan bang voel, maar echt lekker nu ook weer niet. Ben blij voor je!!
Dankje... ja ... der is nooit wat raars geweest met mn cycles. Nooit. Dus ja ik scheet hem even. Maaaar ooh wat is dit fijn. Nu me verdiepen in het temperaturen. Dat adviseerde hij
Ja man. En oh wat was ik blij dat ik dit topic kon plaatsen en even mijn ei kwijt kon. Heb in de kamer herhaald tegen mezelf watbhet ook is.. kan er nu nims meer aan veranderen.