Dames, Ik heb dinsdag 1 april een afspraak staan in Gent bij Dr de Sutter. Nou blijk ik gelukkig genoeg van onze laatste terugplaatsing zwanger te zijn en dus wordt die afspraak een beetje overbodig! Ik wil de afspraak op kort termijn dus gaan afzeggen. Zijn er dames die op de wachtlijst staan en misschien eerder een afspraak willen? Het is dan misschien handig wanneer ik aangeef wanneer ik af bel zodat er achteraan gebeld kan worden om die lege plaats op te vullen... Is maar een idee Dus mocht er interessen zijn laat het me dan even weten... Liefs Bbibi
Rizolli dankjewel meid! Ja liever hier misschien iemand blij maken met dat plaatsje als een onbekende hihi... Jou onderschrift ziet er ook niet bemoedigend uit heel veel sterkte gewenst hopelijk ben je gauw goed zwanger van een plakkerdje!
Hallo bibi.heb je misschien al gebeld?ik heb een afspraak half mei pas.zou graag eerder willen.alvast bedankt
Mijn afspraak is inmiddels vergeven aan zoetje69. Heel misschien gaat zij de afspraak uiteindelijk alsnog cancellen dus wie weet kun je met haar in contact komen/blijven? Succes ! *dit topic kan worden gesloten!*