Toevallig dat ik afgelopen maandag even de beschrijving van CLOMID las. anders had ik het niet geweten, maar het terug komen klopte dat was de gyn vergeten te zeggen Gister dus gebeld en kon vandaag terecht......ik dacht alleen voor een gesprek, maar we zitten nu er helemaal in....aanstaande dinsdag moet ik terug komen en woensdag een bloedonderzoek en mijn man moet dinsdag ook zijn spulletje meenemen. OP zich een opluchting dat we nu hulp krijgen, geeft aan dat ik al die tijd gelijk heb gehad over mijn lichaam, maar aan de andere kant bang wat er komen gaat, we hebben uitleg gekregen over de verdere behandelingen als clomid niet aan slaat, omdat ik al veel hormonen heb geslikt willen ze de dosis van de clomid niet verhogen mocht het zijn dat deze 50 mg niet werkt, ze wilden dan overgaan op IVF, de IUI had bij mij geen zin omdat ik een afwijking heb aan mijn eierstokken en leiders......mijn vooroordelen die ik altijd heb gehad heb ik spijt van nu weet ik pas wat al die mensen hebben meegemaakt. Het is toch allemaal wel raar maar we houden hoop ik ben blij dat we nu gehoort worden en dat ze er alles aan gaan doen dat onze wens in vervulling kan gaan. Voor alle meiden hier.....Ik wens jullie allemaal heel veel succes met alle behandelingen en ik hoop dat we elkaar straks kunnen feliciteren, we gaan ervoor met elkaar toch? We zitten met elkaar in het zelfde schuitje dus op mij kunnen jullie rekenen als je eens ergens mee zit.....want de buiten wereld snapt het toch allemaal niet zo, alleen wij snappen het zelf het beste Liefs
Hoihoi, Ten eerste wil ik je alvast heel veel sterkte wensen. Ik zit ook in de MMM en clomid werkte ook niet bij mij en ik ben al over gegaan op hormoonspuiten. Voor de buitenwereld lijkt het allemaal of het niks en niet iedereen reageerd even geweldig op de MMM. Ik heb een aantal mensen waar ik echt goed mee kan praten en ook steun van kan verwachten. Aan de andere kant heb ik ook al reacties van mensen gehad van dan wacht je toch nog een paar jaar????? Als of het iets is wat je zomaar in een hoekje stopt en over een paar jaar pas weer aan denkt. Ik weet hoe je je voelt, je hebt een wens die erg moeilijk in vervulling gaat. Meid blijf positief denken en onze tijd komt echt nog!!