Sporten na tp cryo?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jufaman81, 6 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Dag meiden,

Afgelopen woensdag een terugplaatsing gehad van een cryo. Ik vroeg me af of je in de wachtweken gewoon kan gaan sporten. Ik ben niet superfanatiek hoor, maar gewoon 2x per week een uurtje naar de sportschool.

Bij de vorige tp van een 'verse' embryo ben ik niet gaan sporten, maar dat was omdat ik heel veel last had van de punctie. Van de terugplaatsing zelf heb ik geen last en ik wil komende week wel gaan sporten.

Wel of niet doen?? Of bijvoorbeeld bepaalde dingen niet doen...

Bedankt!

Groetjes Jufaman81

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Iemand die nie weet dat ze zwanger is doet in die weken ook vanalles.
    Ja je kan dus wel sporten

3. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Daar heb je helemaal gelijk in.

Maar omdat dit toch wel een beetje anders is dan iemand die op 'natuurlijke' wijze zwanger raakt, twijfel ik. Ik zie de terugplaatsingen als de enige kans om zwanger te raken en bij heel veel dames is dat niet zo... Dus wil ik geen risico's nemen.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik zou gewoon op je gevoel af gaan. Ik heb bij de tp vorig jaar gewoon alles gedaan wat ik altijd deed en was zwanger. Deze keer wilde ik het rustig aan doen en was niet zwanger. Ik denk dat het dus niet uitmaakt wat je doet als je gevoel maar goed zit. Stel dat het straks niet gelukt is dat je daarna niet bij jezelf denkt had ik maar niet gesport snap je;)

Deel Deze Pagina