Ik zoek een leuke (niet al te dure) hobby. Heb een tijdje met sieraden geklooid maar ik zag dat ik het niet leuk kon. Heb 1 armbandje verkocht en toen hield het er mee op. Inspiratie kwam ff niet meer en ik zag bovendien teveel concurentie met veel hobbywebshops met sieraden. Ik zag laatst bij m'n vriendin dat ze leuke huisjes had gemaakt met draad en een soort van ...... ja hoe noem je dat? Geen karton, leek wel plastic met gaatjes en dat kon je dan aan elkaar maken. Best geinig maar waar laat je dat nou weer?? Ik heb geen inspiratie.. van alles is er teveel, ook teveel hobbywebshops online.... pff...... iemand een leuk idee?
Nouja als je gaat hobbyen met het idee dat het ook nog wat moet opleveren... Is het niet echt hobbyen lijkt me Hier nu druk met haken... Verdient niet echt iets verder.. Maar het is wel leuk om te doen en weg te geven Verkopen lukt wel hoor... Maar als je ook nog de tijd die het kost zou moeten verrekenen in de prijs wordt het zo duur dat toch niemand het zal gaan kopen.
Als je het wil doen als hobby i.p.v. inkomstenbron kan ik je zeep maken van harte aanbevelen. Je kunt het zo duur/goedkoop maken als je zelf wil, het is heerlijk in het gebruik, het is leuk om te doen, en ook leuk om weg te geven! Je mag het alleen officieel niet verkopen zonder vergunning...
Die huisjes aan een slinger, bedoel je? Die koop je bij de Action en kun je zelf in elkaar knutselen. Ik zoek ook rond voor een hobby en loop tegen van alles aan - ik hoop dat ik snel iets vind waar ik lekker mee bezig kan zijn
Ik maak een poppenhuis met verlichting etc alles erop en eraan. Leuke eraan vind ik dat je eigenlijk alles creatieve dingen erin kam verwerken. Van vervem en.borduren tot zagen en breien.
haken? niet duur en je kan vreselijk veel leuke dingen maken. voor verkoop tja dat is in principe niet rendabel in uren. naaien, kaarten maken, kijk eens op printerest, of freubelweb ter inspiratie.
Ik ken iemand uit Amersfoort die heeft van haar hobby inmiddels wel haar werk gemaakt. Ze maakt hele mooie geboorteslingers, geboorteborden en alles voor een kinderfeestje. Of misschien leuke schilderijen maken op canvasdoek? Oude meubels op pimpen, vogelhuisje op pimpen. Zijn maar ff paar een voorbeeldjes.
Ik ben druk aan het borduren!! Heb inmiddels een forerver friends beertje op een wolkje gemaakt voor onze overleden dochter een forever friends beer voor kinderen van onze toenmalige vrienden, toen durfde ik iets groters aan en dat werd een groeimeter voor mijn nichtje van winnie the pooh op een glijbaan die was voorgedrukt en die ik zonder patroon heb 'overgetrokken' met garen omdat ik dat mooier vond (1,5 jaar mee bezig geweest omdat het een hels karwei was en ik het even een maand of 9 heb neergelegd). Toen wilde ik een groeimeter van Pooh en friends in een boom, heb eerst die andere afgemaakt en in 6 weken die voor mijn zoontje gemaakt! Nu ben ik bezig met een Nijntje geboortelap voor mijn vriendin haar zoontje die over 8 weken is uitgerekend! Ik vind het een heerlijke hobby! Lekker op de bank, muziekje of tv erbij, doen wanneer je zin hebt en het kost je alleen het pakket! Leuk ook om weg te geven! Forever friends op wolkje was 17,95 Forever friends voor vrienden was 19,95 Winnie the pooh op glijbaan was 37,95 Winnie the pooh in de boom was 42,95 Nijntje geboortelap was 17,95
taarten & cupcakes? blijft leuk, en lekker!! het is een hype dus je kan de marsepein (om te oefenen) gewoon bij de action halen. Als je het gaat verkopen zou ik voor de iets betere gaan want dan is die van de action niet zo lekker en mooi.
Fotograveren? Heb je niet veel ruimte voor nodig, en dan een mooi album van de foto's maken. Ben je wel even zoet mee toch
Fotograferen doe ik erg graag! Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik echt superfoto's maak, maar mijn hele collectie is uit wraak door mijn ex van onze gezamelijke pc gehaald ik moet dus weer naar een aantal plaatsen om ze overnieuw te maken. Freubelweb ga ik ff kijken, thnx allemaal voor de ideeën Haken doet mijn collega graag, het ziet er zo moeilijk uit maar wat zij maakt is echt gaaf! Ben een tijdje aan het quilten geslagen maar daar moet ik echt goeie materialen voor kopen.
Opeens heb je het! Ik zit al een tijdje naar macramé te kijken en ik denk dat ik dat maar ns ga uitpluizen !! Ziet er zo gaaf uit