Hoi allen, Ik ben benieuwd bij wie de klachten een week voor nod (ofwel een week na eisprong ) hetzelfde waren als voordat jullie zwanger waren. Het is bij mij nu een week voor nod en krijg weer pijnlijke borsten. Dit had ik vorige maand ook, maar toen was ik niet zwanger. Ik ben dus bang dat het nu wel weer niet raak is, omdat de symptomen hetzelfde zijn. Ik hoor graag van jullie! Groetjes
T voelde bij mij t zelfde als vo okr ik ongesteld zou worden, elke ronde t zelfde liedje, tot ik uiteindelijk wel zwanger bleek maar niets was anders dan anders.
Had ook veel dezelfde klachten daarna. Maar alles voelde wel anders. Ik was niet meer alleen in mijn lijf, kon dat heel duidelijk merken. Geen idee of dat bij mij eventueel 2e zwangerschap weer zo gaat zijn. 1e werd mk bij 5 wk.
Wat verdrietig dat het uiteindelijk een miskraam is geworden . Hopelijk dient zich binnenkort opnieuw een zwangerschap voor jullie aan!
Ik kan helaas niet meepraten over mijn kwaaltjes tijdens een zwangerschap, maar ik kan wel zeggen dat menstruatiekwaaltjes ook niet elke cyclus hetzelfde hoeven te zijn. Ga kwaaltjes liever niet als 'hét teken' zien, je kan jezelf op die manier echt heel erg teleur gaan stellen.
Bij mij was het dat ik juist altijd gevoelige borsten had rond die tijd, behalve de keer dat ik zwanger was. Toen voelde ik niks in mijn borsten Maar ik heb ook vriendinnen genoeg die zich voor nod precies hetzelfde voelden alsof ze ongesteld gingen worden. Enige verschil was dat dat dus niet doorzette.