Hoi lieve damess, Ben zo benieuwd naar jullie ervaringen betreft een vervroegde bloeding, innestelingbloeding of toch een menstruatie ? Probeer mn situatie kort en krachtig te vertellen! 11 maart positieve ovulatie test 18 maart progesteron geprikt; waarde 32 Vandaag 10 dpo; ochtend heel licht roze veeg. Uurtje later donker roze/rood met bruin bloed. Hele dag al 1 maand verbandje en dit is hooguit 4 druppels bruin bloed. En nu heb ik elke keer vegen bruin bloed. Of aan het einde van me plas komen er 2 grote druppels bruin/rood bloed that’s it. Zal ik dit maar een nieuwe cyclus noemen? En tellen als dag 1 van menstruatie ? Normaliter begint mijn menstruatie altijd bij mijn 1e plas in de ochtend met direct rood donker bloed en slierten. En in de loop van de ochtend hebben we hele leger aan rode duivels in het verbandje en tijdens toilet bezoeken. En dit altijd 5 dagen nooit anders gwst. Alhoewel ik ook weet dat je cyclus per keer anders is dus misschien heb ik daar nu mee te maken. Oja en mijn luteale fase verschilt altijd tussen 12/13 dagen hoe weet ik dat ? Ik doe altijd op dag 14 of 15 van mn cyclus een ovu testje en op een of andere manier altijd positief. Vandaar dat ik het elke cyclus doe. Bedankt in ieder geval voor het lezen van mn boek
Ik zou eerder geneigd zijn naar het begin van een menstruatie. Je rekent als Cd 1 wanneer je helder rood bloedverlies hebt. Daarnaast op een of andere manier positief ? Dat is je lh piek waarna 24-48 uur je eisprong plaats vindt Innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor