3e iui vandaag dag 11 en nog geen grote ei te zien ?????

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hellentjuhh, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. andaag dus dag 11 ,spuit puregon 75 eh ....en vanmorgen bij de fm allemaal kleine eitjes te zien ,maar nog geen die eruit springt die groter is ....

1e iui gehad daarbij was op dag 10 al 1 eitje te zien van 1,4 mm(15e dag de IUI )
    2e iui gehad daarbij 2 eitjes op dag 12 van 1.4 en 1.6 (15e dag IUI)
    3e iui dag 11 en nog geen 1 eitje die ongeveer zo groot is ????????nu op 15e dag 2e fm ????

Ik snap er niks van ,word hier onzeker van hoor ....Moet doorspuiten zowieso en dan dinsdag weer een fm en zei zegt waarschijnlijk dan woensdag of donderdag de IUI ......

Iemand ook zoiets meegemaakt ????

liefs hellen

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De ene keer gaat het sneller dan de andere keer, dat is wel normaal. Het kan ook zijn dat je lichaam vanaf nu een iets hogere dosis hormoonmedicatie nodig heeft om tot hetzelfde resultaat te komen. Ik zou het even afwachten, hopelijk is er dinsdag wel iets te zien. Succes!

3. Nou maak me ook veel te veel druk om alles ....
    het zal ook wel goed komen hoop ik ,maar dit viel effe tegen ..

Ellende ook allemaal soms pfffff

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Inderdaad een tegenvaller, heb het ook vaak gehad. Ga je met goede moed naar het ziekenhuis, is er niks te zien... Maar gezien de reactie de vorige keren zal het vast goed komen. Het duurt alleen een beetje langer deze keer. Hopelijk kan dinsdag de IUI gepland worden, succes!

5. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Hoi meid,

Heb ik de laatste keer ook gehad en werd hier ook wel onzeker van.
    Bij mij bleef het eitje van dag 10 tm 15 op 14 mm hangen.
    Had ik ook nooit eerder gehad.
    Daarna is m'n eitje toch nog doorgegroeid, maar moest wel geduld hebben ;)

6. Ja precies ....hopenlijk dit weekend goed broeden :)Voor mijn bevalling voor Jasper kwam als ik gestimuleerd werd pas mn ei rond de 20e dag ,Na mn bevalling is mijn cyclus weer normaal geworden (pco geval)en voelde ik ook steeds mn eisprong ....Maar nu 2 maanden bezig dan met de iui en steeds op diezelfde dag mn ei en nu blijft het nog even uit ,schrik je toch wel even .....Hoop zowieso volgende week om deze tijd de 3e iui erop te hebben zitten ......tkomt goed ..............

7. cybell

cybell Niet meer actief

Ik had soms pas op CD20 of nog verder pas een rijpe eicel.
    Soms reageerd je lichaam wat trager op de hormonen volgens mijn gyn.

Suc6 meis!

8. Vandaag weer een echo en weer geen grote eitjes te zien (dag 15 ...
    Moest bloedprikken om te kijken of ik meer moest gaan spuiten ,gelukkig belde ze smiddags dat dit niet hoefde dus blijkbaar zijn de waardes goed ,mocht de poging ook nog niet opgeven want tkon toch nog gebeuren ....
    Moet nu vrijdag op dag 18 weer terug en ik hoop zoooooooow dat het nu wel goed is ,ook al is er maar 1 eitje die groeit ....Heb dit nog niet meegemaakt hoor .......snap er ook niks van ....Kan ook niks vinden op internet van iemand die dit ook zoow heeft gehad ,dus iemand die me een beetje hoop kan geven wil ik vragen om me even op te beuren ,want ik zie deze poging nie zitten meer .....dr had toch al 1 eitje wat groter moeten zijn ?

liefs hellen

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb het ook vaak gehad, hoor. De ene keer ging het sneller dan de andere keer. Heel vaak was mijn eisprong pas rond cyclusdag 20 of zelfs nog later. Het is helemaal niet zo dat de kans nu verkeken is, je hebt alleen iets meer geduld nodig, helaas. Blijkbaar is het niet nodig om de dosis op te schroeven, dus ik neem aan dat de eisprong er nog wel gaat komen. Succes voor vrijdag!

10. waren ze bij jou dan ook klein ?en groeide er daarna toch een folikel

11. Vrijdag weer een echo gehad ,en er zaten in ieder eierstokkie 1 eitje ...
    Ze waren nog klein hoor 1.2 1.3 dus even doorspuiten nog en dan hoop ik toch deze week nog de iui te hebben !!!!
    Zit nu op dag 20 !erg laat dus deze maand ....
    Maar goed nog altijd een kans dus ....Morgen moet ik beginnen met de ovulatietesten en als ie voor woensdag nog niet positief word ,heb ik voor woensdag weer een echo staan ..........hopenlijk is dit niet nodig en heb ik voor woensdag nog de IUI

Deel Deze Pagina