Hoi dames, Ik zit nu in ronde 24, heb een miskraam en bbz in die 24 maanden helaas meegemaakt. Na utrogestan (vaginaal) geprobeerd te hebben, heb ik gisteren een baarmoeder onderzoek gehad (echt geen pretje) gelukkig was dat helemaal in orde. Ik ga mijn aankomende cyclus Clomid gebruiken en na de eisprong weer utrogestan. Nou heb ik een beetje gegoogeld naar clomid en de werking ervan. Maar zie dus dat clomid gebruikt wordt bij vrouwen die amper of geen eisprong krijgen. Bij mij is dat even iets anders, ik bloed 3 weken van de 4 weken, niet heftig maar wel een inlegkruisje vol per dag. De afgelopen maanden had ik wel steeds eitjes tijdens mijn eisprong van 18 mm dus dat is redelijk. Zijn er meer dames die clomid hiervoor ook gebruiken? En zijn er ook dames die door clomid ook snel zwanger zijn geworden? Ik heb teveel zwangeren om mij heen, ik wordt er een beetje depri van en wil zo graag dat het nu eindelijk eens lukt!!
Ik heb een heel regelmatige cyclus en heb elke maand een follikel groeien ook zonder clomid, toch krijg ik dit ook voorgeschreven tijdens mijn IUI behandelingen. Ziekenhuis hoopt zo bij mij op een 2e follikel om de kans iets te vergroten. Vanaf de volgende ronde stap ik trouwens wel over op Menopur. Wat naar dat je zo lang bloedverlies hebt, geen pretje. Succes en sterkte met het traject. Van die zwangeren om je heen, ja dat is vreselijk..ze zijn overal!
Ben deze cyclus gestart met Clomid en had 2 follikels, 1 van 23 mm en 1 van 20 mm. Heb afgelopen donderdag mijn eisprong gehad. Dus sinds vrijdag gestart met Utrogestan. Ik mag volgende week vrijdag/zaterdag testen. Een heel dubbel gevoel op het moment aangezien het met mijn moeder heel slecht gaat en waarschijnlijk volgende week niet meer in leven is. Dus aan de ene kant zou ik blij zijn dat het eindelijk gelukt is als ik positief test, maar als ik negatief test misschien ook een opluchting omdat ik het denk ik niet trek, 2 verschillende emoties in een week.
succes met de clomid? Ik heb het niet zo prettig ervaren,maar dat is voor iedereen natuurlijk anders. ik kreeg het ook voor mn pcos,dua das nog anders. Mijn bms werd er te zuur van voor een bevruchting,een bekende bijwerking van clomid. Maar ik ken ook mensen die vrij snel na de start ervan zwanger zijn geraakt. kan alle kanten op meid,succes!
Hoi Moniek! Ik ben begin april met chlomid 50 gestart, 6 mei een positieve test in mijn handen. Dus ik zou zeggen houd moed! Het kan zeker meteen zorgen voor een eisprong en dus een zwangerschap. Helaas is het vruchtje bij ons gestopt met groeien met vijf weken en wordt ik morgen gecurreteerd. Dit heeft uiteraard helemaal niets te maken met de chlomid! Kop op meid! Dikke kus
Hoi Rosalyn, Wat erg! Zo niet leuk! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. En geef rust aan je lichaam. Een miskraam/curetage is niet niks! X
Van mijn eerste kindje ben na 4 rondes clomid zwanger geworden. Mijn tweede zwangerschap was na 5 rondes een feit. Helaas is na 5 weken het vruchtje gestopt met groeien. Dit heeft inderdaad niks met de clomid te maken. Nu na 8 weken is mijn menstruatie weer op gang gekomen en ben ik weer met de eerste ronde begonnen. Hou jullie op de hoogte