Ik heb al 4 puncties met dormicum gehad en ik vind het heerlijk spul Je voelt je een beetje licht dronken en wat er allemaal om je heen gebeurt is op dat moment voor jou totaal niet boeiend. Het is alleen geen pijnstiller, maar ik heb zelf nooit echt pijn gehad tijdens de puncties.
Ik heb de punctie ook met dormicum gehad, omdat ik in volledige paniek raakte in de stoel. Ik was dronken, en heb geen pijn gevoelt, wel erg suffig geweest naderhand. Heerlijk spul was t, ik weet ook echt niet wat ik allemaal gezegt heb, maar de gyn em mn vriend hebben kunnen lachen
Ik heb ook dormicum gehad. Wel in heel lichte mate, dus niet als roesje. Vond het super fijn! Geen angstige gevoelens meer en werd een beetje suffig. zoals hierboven wordt gezegd is het geen pijnstilling, maar ik heb geen echte pijn gevoeld toen.
Ik krijg hem wel als roesje, de vorige punctie was zooo pijnlijk, dat ik nu alleen maar durf met roesje (en goede pijnstilling daarbij uiteraard) lees dingen in de flyer zoals ‘remmingen kunnen wegvallen’ vandaar mijn vraag
Als je echt een roesje krijgt, val je als het ware in slaap. Je zult niks tot bijna niks meekrijgen. Je hoeft niet bang te zijn dat je rare dingen gaat doen of zeggen. Hooguit misschien als je weer wakker wordt dat je remmingen dan weg zijn maar ze maken genoeg mee hoor in het ziekenhuis!
Nou ik ben benieuwd! Ik was van de week in het ziekenhuis en zag alle karretjes voor de puncties van die dag al klaar staan met alle katheters en blauwe doeken enzo erop en kreeg gelijk weer de bibbers. Dus ik denk dat een punctie met een roesje dit keer een goed idee is