Wachtweek 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Klavertjevier04, 16 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ik snap je gevoel. Ook al heb ik al getest toch kijk ik er ook naar uit om de bolletje erin te doen want ja dan zie je idd of alles nog wit is.
    Doe wat je hart je ingeeft! Succes!
    Ik ga weer verder met werken!

2. CaRu

CaRu Actief lid

5 mrt 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Hoi Klavertje,

Ik kan mij heel erg goed voorstellen dat jij je weer een beetje goed voelt op het moment dat je ziet dat alles nog wit is. Eerlijk gezegd heb ik dit zelf ook heel erg.

Ik begrijp helemaal dat je gefrustreerd wordt ! Daar had ik gisteren ook heel erg last van en ik zag een negatieve test ! Op dit moment heb ik er voor mezelf geen vertrouwen er meer in... Ik denk dat het bij mij niet goed is gegaan. Morgenochtend doe ik een testje en dan zit ik op wachtdag 12. Ook al zeg ik dat ik er geen vertrouwen er meer in heb, zegt een heel klein stemmetje af en toe dat het toch nog kan en dat ik morgenochtend gewoon een positieve test in handen heb. Dat is het frustrerende gedeelte van de wachtweken. Je gedachten vliegen van het ene naar het andere en het enige wat je eraan kan doen is wachten en uitzitten tot de officiële testdag !

Erover praten, dat geeft mij een beetje geruststelling. Ik hoop dat het jou ook helpt !

3. CaRu

CaRu Actief lid

5 mrt 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Oeee... wat fijn Sunshine dat jij een oplopende test hebt ! spannend hoor !

4. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6

Ja indd, dat heb ik dus ook. En tot heden nog alles wit.
    Het gevoel onder blijft nog op spelen nu en dan... We wachten het maar even af. Nog 1,5 dag haha.
    Jij ook heel veel succes, laat je me vrijdag iets weten? Ik laat je vrijdag iets weten hoe de test eruit ziet....

Succes!!!

5. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Ja, ik ben dan ook aan een kant blij als ik ze mag induwen...

Dat kan ik me voorstellen, maar wie weet komt morgen ineens wel een streepje te voorschijn... Ik ga voor je duimen!
    Dat heb ik dus ook, gewoon niet durven te testen omdat ik toch hoop heb dat het gelukt is. Omdat ik bij de eerste verse poging precies 1 week later mijn ongi kreeg. Het gevoel rond mijn bm blijft, dan trekt het weer weg dan komt het weer pffff.
    We kunnen indd niet meer doen dat afwachten en hopen dat we op de officiële testdag 2 streepjes hebben staan.
    Ik zou na mijn werk testen hebben gehaald, maar ik vertik het! Als het niet gelukt is wil ik dan toch nog 1 dag ervan "genieten" dat het misschien wel gelukt is. Morgen middag ga ik ze in huis halen en vrijdag morgen is dan het spannende moment.....
    Absoluut, ik vindt het erg fijn om erover te praten. Had ik dit maar eerder gedaan.
    Weet jij misschien of dat niet meteen een slecht teken hoeft te zijn als je krampjes etc voelt?

Nog 1,5 dag voor mij... Ik hoop morgen een positief bericht van je te lezen! Heel veel succes!!

6. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ik laat het je weten klaviertje! Ik hoop zo dat jij ook een positieve test hebt!!!!
    En de krampjes die voel ik ook nog steeds maar zijn andere krampjes als dat je ongi wordt.

7. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Super! Dank je, wij hopen het ook.
    Oh oke, dat geeft me een goed gevoel om te horen. Ja ze trekken ook steeds weer weg en ben moe alsof ik een marathon heb gerend.
    Mijn eetlust is ook minder.
    Vrijdag morgen zal ik het resultaat doorgeven. Wie weet, lopen we gelijk op :)

8. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ja ben benieuwd!! Digi knuffel

9. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Hoe is het met jou? Wanneer mag jij officieel testen?

10. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Hoe is het? Hier alles nog top!

11. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Hoi lieve Sunshine,

Hier ook nog alles top. Nog 1 dagje verwijderd van het spannende moment.... Vanmiddag maar even ritje kruidvat. Gelukkig voel jij je ook nog top!

We zijn nu erg kort bij he....

12. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    En bij de Kruidvat geweest ?

13. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Ik wou de foto al plaatsen haha, hier zijn ze dan.....
    Ze blijven tot morgen vroeg 6uur in het doosje zitten.
    ;);)

Heb jij ze ook al klaarliggen voor morgen vroeg?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,6 KB
      Weergaven:
      3
  14. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ik heb de clear blue al heeeel lang klaar liggen. Hihi
    Dit gaat goed komen! We zijn gewoon zwanger!

15. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Wat leuk je Banner! Ik hoop dat ik morgen ook zo eentje mag plaatsen. Moet je me dan wel even zeggen hoe dat moet :).

16. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Hihi, leuk! Ik doe een van Kruidvat en eentje van Clear Blue.

Absoluut, gaat het bij jullie goed komen!!
    Wat lijkt me het toch een heerlijk gevoel om te schrijven; we zijn gewoon zwanger!

Ik hoop dat ik het morgen ook mag schrijven.

17. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ik heb er vertrouwen in dat de jouwe ook knalt!

18. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Dat is lief van je. Ik laat je iets weten morgen vroeg.

19. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Hoi lieve Sunshine,

Hier geen leuk bericht. Alle 3 de testen zo omo wit als maar kan.
    Wat is dit balen zeg! Vorige keer na 7 dagen al mis en nu dan toch door de bolletjes weggebleven? Vanmiddag het ziekenhuis maar bellen en wachten tot mijn menstruatie komt. Weeeeeeer een verplichte wachtmaand. En dan maar hopen dat mijn endometriose niet weer gaat groeien.

Ik hoop dat jij een dikkere streep hebt dan 2 dagen geleden.

Liefs! Xx

20. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Oh wat klote! Ik las al een tijdje mee en hoopte zo op 2 positieve berichten vandaag van jullie! Moet je ook nog bloedprikken? Ik vind het iig heel erg voor je en ik hoop dat jullie heel snel doorkunnen met het traject en heel snel een positieve test in handen hebben! 🍀

Deel Deze Pagina