Nee, ik moet vanmiddag het ziekenhuis bellen met het resultaat van de test. Dan zullen ze mij wel vertellen dat ik moet stoppen met de Utrogestan. En dan is het wachten op de rode duivel.. Dank je wel, dat is lief van je! Ik hou jullie op de hoogte! Hoe is het met jou? Liefs x
Ja, het is echt balen!! Toen de testen al opliepen zei ik al tegen mjn man, nee. Ik zag al dat er geen tweede streepje kwam. Nu is de vraag wanneer het gaat doorzetten als ik stop met de bolletje's. Ik hoop ook dat ik aan de pil mag in de wachtmaand, voordat mijn endometriose weer gekke dingen gaat doen. Jawel, ik wil hem zien!! Is je zo gegund!! Ooit komt er voor ons ook een dag dat we het mogen beleven. Maar helaas is dit nu nog niet het geval. Houden we wel contact? X
Hier weer een update: Ziekenhuis gebeld, het is nu wachten tot mijn menstruatie doorbreekt dan starten met de pil (verplichte rust maand). Als mijn menstuatie is doorgebroken moet ik weer terug bellen en dan kijken ze of ze over een maand plaats hebben voor de cryo tp. Wat ik wel weet is dat icl de verse tp en de cryo's 4 cellig zijn.. Ik hoop dan ook dat ze goed uit het vriezertje komen. Maar goed, dat zijn zorgen voor dan. Er zit nu niet meer op dan weer een maand wachten. X
Sterkte meid! Hopelijk heb ook jij snel een positieve test! Zojuist afspraak gekregen voor eerste echo 15-6
Gefeliciteerd Sunshine1. Ik hoop binnenkort ook zo'n mooie test in mijn handen te hebben na bijna 3 jaar. Klavertjevier, balen zeg. Maar geef niet op.
Absoluut niet,even doorzetten en dan komt het allemaal uiteindelijk wel goed. Voor jou ook spannende 2 weken. Heel veel succes!
Hier ook op het wachtbankje, maar nu op 10dpo weer een flinke temperatuurdip, wat meestal inhoudt dat menstruatie er weer aankomt Het wordt weer moeilijk....
Hoi mama in spe, Nee helaas nog geen ongi te bekennen. Heb wel gelukkig iets gekregen voor tegen de misselijkheid. Ohh super om te horen. Dat het maar snel 15 juni is. Knuffel! Xx
Hoi Babywonder, Wat vervelend zeg, als je denkt dat je mentruatie er aankomt.. Maar laten we hopen dat dat niet het geval is!! Het is ook echt balen als het mislukt, we willen het allemaal zo graag. Ik hoop dat je menstruatie weg blijft! X
Dankjewel voor je lieve woorden. Soms giert er een bepaalde angst door mn lichaam, angst of het ooit nog wel gaat lukken. Bij ons is het onverklaarbaar. Alles bij hem is in orde, bij mij ook. Superregelmatige cyclus, bijna op de dag te tellen. Mn LF is lang genoeg, baarmoederslijmvlies altijd dik genoeg rondom eisprong, eitjes springen goed, progesteron stijgt goed. Onlangs wel minimale endometriosespots verwijderd, maar in principe was dat ook niet echt een reden waardoor het niet zou moeten lukken. Dus ik weet het soms allemaal niet meer...nu met IUI had ik weer even grote hoop omdat het weer iets nieuws is, maar de hoop keldert nu weer een beetje.... Het is vaak dat je jezelf even moet oprapen en weer door moet gaan, en dit is weer even zo een moment haha. Ik hoop op positieve tests van anderen zodat we weer even wat positiviteit tegemoet gaan!
Dat lijkt me zeker frustrerend als je weet dat aan beide kanten alles goed is. Zelf heb ik ook endometriose, waaraan ik afgelopen Januari ben geopereerd. De cyste in mijn linker eierstok was ineens toegenomen naar 6,7 cm met een bloeding ernaast. Ze hebben de cyste zo goed mogelijk proberen te verwijderen. Tevens ook spots gevonden op baarmoeder en blaas. Dit kon bij mij ook verder geen kwaad. Helaas is de cyste bij mij weer iets tegenomen maar kan de behandeling tot nu toe niet belemmeren. Mijn cyclus voordat we begonnen aan ICSI ook altijd netjes regelmatig. Ik kan me voorstellen dat je een bepaalde angst hebt en dat je het zelf soms even allemaal niet meer weet. Ik kan je een hand geven. Dit gevoel heb ik ook. Helaas is onze poging mislukt en ben ik nu aan het wachten dat mijn ongi doorbreekt. Het is en blijft gewoon frustrerend, hoezo lukt het niet? Maar uiteindelijk moeten we positief blijven en uitkijken naar het moment dat het ons wel gaat lukken en een mooie test in handen mogen hebben. Ja klopt, dat vindt ik ook altijd een fijn gevoel om te lezen dat het bij andere lukt. Zo krijg je zelf ook weer een beetje hoop erbij. Wanneer mag je testen? Ik hoop dat het een beetje met je gaat. Liefs
Wow jij hebt ook al veel meegemaakt. Dan mag ik nog niet echt klagen Qua gevoel kunnen we elkaar inderdaad de hand schudden. Ik ben nu 10dpo, maar ik heb een temperatuurdip en mn menstruatie breekt meestal 12 of 13dpo door. Dus eigenlijk kon ik maandag of dinsdag testen, maar dat gaat nu denk ik helaas niet meer door