Wachtweek 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Klavertjevier04, 16 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Dames ook ik was bijna alle hoop verloren... 2 keer punctie gehad... Beide keren alleen verse tp en geen cryo. Ik besef het nog niet dat ik zwanger ben. Nog steeds denk ik weleens word ik toch ongi? Voel ik wat... Blijft spannend ook nu nog. Ben wel dankbaar dat ik na 3 jaar een eerste positieve test in handen heb.
    Ook ik heb vaak gedacht wordt ik dan nooit mama.... Ik ben nu een stapje dichterbij. Hopelijk komen jullie ook snel een stapje dixhterbij!

2. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Hmm.. Kan het ook niet gewoon even een temp dipje zijn? En dat de temp morgen weer hoger is? Ben er zelf niet zo bekend mee. Vervelend zeg! Ik hoop dat het wel nog goed komt!!

3. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Lief van je Sunshine, en dat is nog heftiger dan mij! Dat kan ik me voorstellen dat je het aan een kant nog niet beseft. Het is en blijft toch een wonder he.
    Het blijft zeker spannend, maar laten we hopen dat je over 35 weken een mooi wondertje in je armen hebt liggen.

4. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Nee hoor klaviertje helemaal niet heftiger. Ik heb geen operatie ondergaan. Ik heb net dat beetje geluk gehad wat jij ook nog nodig hebt. Ik hoop gewoon dat een ieder z'n kinderwens in vervulling mag gaan. Ik heb weleens gedacht wat nou als ik ongewenst kinderloos blijf? Adoptie of donorzaad is voor ons geen optie. En nu zeg ik ... Ik kan gelukkig zwanger worden. En nu blijven zitten met alles erop en eraan:)

5. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6

Dat is lief van je. Absoluut, uiteindelijk komt alles goed. Ik hoop dat onze cryo'tjes het goed mogen gaan doen. Nu even maandje rust. Eerst nog de ongi afwachten..
    Zo denken wij ook erover. Dat is voor ons ook geen optie.
    Ja heerlijk, dat het maar lekker warm blijft zitten met alles erop en eraan.
    Nog even geduld en dan horen jullie eindelijk voor het eerst een mooi hartje kloppen!
    Liefs x

6. Sweet1986

Sweet1986 Lid

19 jul 2014
    48
    0
    6
    Sunshine1, op de brief die we meegekregen van het ziekenhuis staat dat we 1 juni een test kunnen doen. Dus erg spannend.
    Nu bezig met Utrogestan, vind het maar een vies gedoetje. 😉
    Heb het gevoel als ik ga plassen alles er weer uitkomt.

7. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Hartstikke mooi dat je 1 juni al mag testen. Wij mochten 15 dagen na tp pas officieel testen maar testte een week na tp als een tuurstreepje.
    Succes. Wachten duurt lang hè!

8. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Hoe is het? Al stiekem getest?

9. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Hoe is het met je?

10. Sweet1986

Sweet1986 Lid

19 jul 2014
    48
    0
    6
    @Sunshine1
    Nee nog niet, durf het nog niet zo. Zou het al wel kunnen denk je? Jij had 1 week na tp al getest toch?
    Heb al wel een paar keer gehad dat eten niet smaakte van de week. Nu voor het eerst raar gevoel in m'n buik en dat mijn eten echt tot in m'n keel zit. Als het voor een goed doel is vind ik het niet erg!

11. Sweet1986

Sweet1986 Lid

19 jul 2014
    48
    0
    6
    Vanmorgen bij naar de wc gaan bij het afvegen flink wat bloed met wat propjes leek het wel. Flink balen.
    Vervolgens maandverbandje maar ingedaan. Ik verlies niks. Ook nu bij het plassen is er niks meer te zien. Kan dit voorkomen of is het gewoon een beginnende menstruatie 😒

12. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    #72 Klavertjevier04, 3 jun 2016
    Laatst bewerkt: 3 jun 2016
    Het gaat weer een stukje beter.
    Zit nu aan de pil, als deze op is de ongi afwachten en dan het ziekenhuis bellen. Zal op dag 8 dan starten met de echo's ( en dan maar hopen dat mijn endometriose zich rust heeft gehouden en niet zoals bij de vorige verse tp, verdubbeld is) Denk zelf een weekje of 4,5 voor de Cryo TP.
    Hopen dat een van de drie cryo's lekker blijft plakken. We hebben gekozen voor een TP in een natuurlijke cyclus zonder hormonen. We wachten het maar even af.
    Ik weet niet of ik je het verteld had, maar tijdens mijn operatie in Jan, hadden ze ook de blinde darm verwijderd, hier bleek (zoals ik van mijn h.a hoorde) een kwaadaardige tumor van 2cm in te zitten. Als ik voor Januarie zwanger was geworden hadden we dit nooit geweten en had ik binnen een paar jaar hoogstwaarschijnlijk uitzaaiingne gehad naar mijn lymfeklieren. Weer een geluk bij ongeluk. Maar toch even schrikken, de chirurg vertelde het toen een beetje onduidelijk.

Hoe gaat het met jou? Ik moet af en toe eens aan je denken, dan denk ik nog even en dan heeft ze haar eerste echo! Ben wat minder op het forum geweest.

Hopelijk alles goed met jullie

Xx

13. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Ik heb er geen ervaring mee, zou het misschien ook een innesteling bloeding kunnen zijn?

14. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Dames ff echo

Hier kunnen we onze ogen nog steeds niet geloven maar ze staan er echt 2 streepjes.

Wauw zo happy

Bijgevoegde bestanden:

15. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Gefeliciteerd! Ik ondertussen 7 weekjes :D

Deel Deze Pagina