Hallo allemaal, vandaag ben ik helaas ongesteld geworden en heeft ons embryo het dus niet gered. Dit was onze eerste icsi poging nadat 6-10-2012 ons kleine wondertje na 3 X icsi en 2 miskramen is geboren. Natuurlijk weet je na al die pogingen dat het ook mis kan gaan, maar ik ben toch wel volledig uit het veld geslagen. Het verdriet is net zo erg als al die andere keren. En opmerkingen als..'je hebt toch al een prachtige zoon?' komen volledig verkeerd aan. Hoe vaak hebben jullie het geprobeerd voor een brusje? Heb denk ik even moed nodig om dit alles nog een X te doen. Liefs Gatto
Wat rot dat jullie embryo het niet heeft gered, is altijd een flinkr domper. Herken goed wat je schrijft over dat het voor een brusje ne zo goed een zwaart traject is. Je weet hoe geweldig het is een kindje te hebben en daardoor is het verlangen juist extra groot. Kan je (nog) geen positief verhaal vertellen, we zijn inmiddels 1,5 jaar bezig voor een brusje en 2 icsi's met 6 tp's verder. Deze week is onze laatste cryo niet goed ontdooid, we gaan voor icsi 3. Van onze dochter was ik na 1 icsi met 4 tp's zwanger. Vind het aardig pittig worden zo, maar wil het zo graag dat ik geen seconde twijfel om door te gaan. Succes met het accepteren van deze teleurstelling en jullie vervolg.
Hier hebben wij drie pogingen nodig gehad voor ons zoontje en 2 pogingen en 4 cryo's voor zijn aankomende broertje. Het is en blijft een zeer zwaar traject. Of je nu al een kindje hebt, of niet. Geef de moed niet op!
Hier 2 ICSI pogingen. Eerste geen resultaat en geen cryo's. De tweede poging 10 cryo's en daar heb ik nu 2 kindjes uit mogen krijgen. En ja, het blijft echt zwaar. Geef niet op.
Hier in 2010 2 icsi-pogingen, 2e af moeten breken omdat ik geen eitje had. Nu sinds 2013 opnieuw aan het proberen, 2 iui's gehad zonder resultaat, net weer een 1e ivf/icsi, nu ben ik een beetje zwanger... Zwaar is het heel zeker, ook omdat je niet even een paar dagen lekker bij de pakken neer kunt blijven zitten als je al een kleintje rond hebt lopen. Heel veel succes
hoi gatto o wat begrijp ik je goed!! herken het helemaal. ook hier niet echt positieve verhalen ben door 3 icsi waaronder 1 afgebroken, zwanger van onze zoon geworden. nu twee icsi pogingen verder en moet nu aan de derde beginnen. grrr altijd die opmerkingen je heb er toch 1,....... kan die mensen wel wat. vaak nog mensen met zelf vier kinderen. ja je ben dankbaar heel dankbaar, maar je wilt toch ook juist voor je kindje nog een broertje of zusje. kom op laat de moed niet hangen, je heb nog twee pogingen te gaan. ik ben het helemaal met je eens hoor over een zwaar traject, weetje hier dan tenminste op een duur ga je het vergeten, het hoort soort bij je leven je gaat er gewend aan raken. maar dan loop je jezelf voor bij zeker wanneer de poging niet mislukt is. ik wens je heel veel succes. hoi blondje ik heb je al eens eerder in een ander topic gezien jij heb er ook al wat voor moeten doen zeg. wat vervelend dat de cryo ook nu weer is mislukt, wanneer moeten jullie nu weer beginnen aan de derde poging?? ook jij veel succes.
Hoi babycomp; we hebben woensdag een afspraak in het zirkenhuis en starten als het aan ons ligt meteen met icsi 3, verwacht komende week mijn menstruatie. En wanneer gaan jullie weer beginnen?
Idd, niet het hoofd laten hangen... Kwetsende opmerkingen zijn er altijd, meestal van mensen die te dom zijn om te weten wat ze zeggen...
Hmmm wij staan aan het begin v een icsi voor een broertje of zusje. Ik heb een dochter uit icsi1, de 2e cryo. En ik moet zeggen dat ik behoorlijk optimistisch er in ga, zo van: dat lukt nog wel een keer. Maar zo te lezen biedt 1 geslaagde poging absoluut geen garantie voor de toekomst! Wat een weg ook he... nu vind ik het nog spannender! Mag ik vragen wat jullie leeftijd is bij kindje 1 en nu jullie voor de 2e gaan?
hoi blondje moet jij weer eerst aan de pil of 'snelle' poging? Ik moet eerst weer wachten tot ongi verwacht eind maart en dan snelle poging dus misschien lopen we dan wel samen op?? zou ik erg leuk/fijn vinden dan heb je altijd iemand die je nog nog nog beter begrijpt op zo'n moment weer: nee absoluut niet, een eerste gelukte poging geeft je absoluut geen garantie voor succes bij de tweede al hopen we dat natuurlijk wel voor je. denk ook dat het ligt aan de aart van het probleem ons zoontje is 19 maanden, normaal hadden we echt al heel graag een broertje of zusje gehad of binnenkort maar helaas. ik vind het soms (al zal dat meer mijn idee zijn) zo zielig zo alleen en ik vind het echt beter voor de opvoeding,. maar nee helaas kunnen we daar niks aan veranderen kon dat maar. ook jullie succes hoor. wanneer beginnen jullie precies
Babycomp de aard is bij ons de zwemmers, dus niet bij mij, misschien scheelt dat. Tja ik probeer t zo positief mogelijk te houden onze dochter is nu 2,5 maar had t ze lf niet eerder gewild. Des te frustrerender is hrt als je dat wel wilt, lastig voor je! De 3e poging... heel zwaar en knap dat je de moed kan vinden, ik heb me voorgenomen dat ik het echt per week/ maand/ behandeling bekijk want op een of andere manier vind ik het lastiger omdat ik weet wat me min of meer te wachten staat. Ik bedoelde eigenlijk jullie eigen leeftijd, ik was bij de 1e 26 nu 29. wij hebben intake gehad maar er moet eea onderzocht worden, begin april weer een a fspraak waarin ik verwacht dat het plan uitgezet wordt
Roos wat een verschil bij icsi 1 en 2, was daar een duidelijke reden voor? nic1 dat een stukjr ouder, wat fijn dat je zwanger bent! Duimen dat alles goed blijft gaan
weer o sorry haha ik dacht dat je het over de kindjes had. ik was bij de zwangerschap van men zoontje 24 en ben nu 26. en de zwemmers ik weet niet of het verschil maakt bij ons zit het ook in de zwemmers. afwachten maar. succes hoor.
Ik begin waarschijnlijk volgende week al, kort schema. Wie weet nog een beetje gelijk babycomp? Ik was 28 bij de eerste icsi en ben nu 31.
o blondje lekker is dat ej zo'n kort schema, ik vind het altijd zo zonde van men tijd die pil (liefst zo snel mogelijk alles) dan loop ik wel iets achter maar dat geeft niet kunnen elkaar nog steeds volgen en afkijken hoe alles bij jou gaat succes hoor. weet jij trouwens nog hoe de verkorte ging? moeten we dan al spuiten wanneer we ongesteld zijn? ik moet namelijk wel op de derde dag echo controle doen als ik ongi ben. succes ik blijf je even volgen.