Hoe en wat, in mijn eentje zwanger worden?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linnaea, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik kom er gewoon niet uit. Ik ben alleenstaand, wil graag zwanger worden. Ik ken de verschillende opties en mogelijkheden. Maar hoe begin je? Wat is de eerste stap die je zet? Moet het via de huisarts? En van alle mogelijke soorten behandelingen, welke wordt het? Is er iemand die me vanuit ervaring een stapje verder kan helpen?

2. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Iemand?

3. unknowable

unknowable Niet meer actief

Dapper van je!

Geen ervaring, maar ik denk dat de huisarts je vast op weg kan helpen!

Succes met alles!

4. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Als je via KID zwanger wil worden kan je je digitaal inschrijven bij bijvoorbeeld het CVV van het AMC. Google maar eens. Er is geloof ik wel een behoorlijke wachtlijst van meer dan een half jaar over het algemeen.
    Succes!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier in Brussel behandelingen ondergaan.
    En trotse mama van 2 kindjes nu:D

6. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Bij Geertgen in Elsendorp ; bij Boxmeer hebben ze een soort ruildonatie kijk even op hun site. Is voor vrouwen die alleenstaand zijn of lesbisch of moeilijk zwanger kunnen worden (bijv man onvruchtbaar ) je geeft dan eicellen in ruil voor sperma cellen ; dat is wel heel simpel uitgelegd maar het staat uitgebreid op hun site. Ik ben er zelf voor een andere behandeling geweest maar vind het een super fijne kliniek en je hebt geen doorverwijzing van huisarts nodig

7. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik vind het sowieso fijn als ik niet eerst naar de huisarts hoef
    Mijn eigen huisarts is met zwangerschapsverlof dus dan zou ik naar een wildvreemde vervanger moeten en dat vind ik niet fijn.

Ben al flink aan het googelen geweest maar nog niets kunnen vinden. Denk dat KID de beste optie is momenteel maar waar? Ik woon in omgeving Rotterdam en heb geen eigen vervoer. Ver reizen wordt dus lastig.

Deel Deze Pagina