Wachtweken ivf/icsi - april 2015

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esje87v, 10 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Nou.. Dag 5.. Allemachtig, wat gaat die tijd langzaam..
    Ik ben nog steeds volledig gefocussed op alle krampjes die misschien een indicatie geven van een innesteling.. Had gister wel heel licht wat kramp en wat rugpijn, maar of dat wat was, geen idee.. Maakt ook niet uit he.. Het blijft afwachten..

Ik vind jullie wel dapper hoor, met die vroege testen.
    Mijn man en ik zijn er heel duidelijk in. We testen pas zodra het mag. Ik zou het echt niet tof vinden als ik te vroeg positief test, helemaal blij ben, en later alsnog de klap krijg. Of andersom, als ik voor m'n test datum negatief test en dan al mijn valse hoop ga vestigen op dat ie misschien een paar dagen later alsnog positief is.. Dan nog maar een paar dagen extra in onwetendheid :)

2. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Hai Esje,

Nee niet meer getest nog geen menstruatie te zien maar het is nog vroeg. Als er nog niets te zien is morgenochten doe ik dan een test. Mocht die negatief zijn kan ik stoppen met utro bolletjes. Hoe gaat het met jou?

Xxx

3. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Franny, wat spannend morgen. Hoe is het met de kwaaltjes die je had? Je klinkt ineens niet meer zo hoopvol.

Esje, jij mag 3 dagen voor mij testen zag ik. Dat duurt nig een eeuwigheid voor je gevoel waarschijnlijk.

Ook hier is het weer spannend. Je zou denken dat je wel nuchter wordt in het traject. Dat heb ik ook volgehouden tot de punctie. En nu maak ik mezelf gewoon weer gek. Voel van alles, beetje misselijk, vermoeide benen, raar gevoel baarmoeder. En tegen beter weten in hoop je dan toch dat het iets goeds betekent. :)
    En soms word ik ineens heel bang. Wat als het weer niet gelukt is? Dan word ik dus nooit zwanger. Dat maakt me verdrietig en ik wil het gewoon niet geloven.

4. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi meiden,
    Pff wat kruipen de dagen voor mijn gevoel voorbij. Ik mag de 23ste pas officieel testen maar dat ga ik niet redden denk ik om vol te houden.
    Hoe tellen jullie de wachtdagen, al vanaf de punctie of pas na de Tp?
    Ik denk dat ik zaterdag ga testen, is dan 12 dagen na pregnyl :)

5. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bij ons geld 14 dagen na terugplaatsing.. Dat duurt voor mij dus ook nog even. Ook de 23e..

6. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16

7. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Pff.. Ik zit hier alles echt kapot te beredeneren..
    Heb ik een bijwerking, denk ik, nou, de Pregnyl is er echt al bijna uit nu, dus wie weet?! Maar ja.. Het kan ook door de utro komen.. Of door een aankomende menstruatie.. Nou ja, jullie hebben hoogst waarschijnlijk het zelfde ;)

Moet wel zeggen dat ik de vorige keren weinig bijwerkingen had van de utro, behalve verstopte darmen.. Nu voel ik veel meer.. Maar toen ook steeds maar 4 dagen gebruikt. Dus het zal zich ook wel opbouwen misschien.. Van de Pregnyl merkte ik voor de terugplaatsing ook nouwelijks wat. Dus dan hoop ik natuurlijk gelijk dat mijn 'klachten' door iets anders, veel leukers, komen..

Goed, zoals ik al zei, alles kapot beredeneren :)

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb net getest.....niet zwanger. Ik hoop dat jullie wel positieve uitslagen krijgen.

9. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Shit.. Wat klote Julia.. Heel veel sterkte!!

10. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Lieve Julia , wat jammer meid!! Veel sterkte
    @ all veel wacht plezier not!! Is echt vervelend he

@ hier zit vandaag precies 7 dagen na tp heb een test gedaan in de hoop dat het een duidelijker(donkerder) lijn wordt. Gelukkig vandaag wel een duidelijker Streep. Heb goede hoop maar durf nog niet superblij te zijn. Ben zo onzeker !! Ik mag 20e bloed prikken Lets see

Succes all
    Gr wensje

11. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    haii ik lees ff mee. Ik zit te wachten op mijn menstruatie wat elk moment kan komen, en dan beginnen met prikken. Spannend allemaal!

12. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirsten, bij ons zeggen ze ook dat je pas mag testen na 14 dagen. Ik houd me er netjes aan.

Franny, heb je vandaag nog getest! Of heb ik iets gemist? Je schreef gisteren al over de cryo, maar dacht dus dat je vandaag nog moest testen.

Esje, zooooo herkenbaar. Wachten duurt zo lang, lang, lang.

Julia, shit, shit, shit. Zie dat het je 3e poging was. Is er van de 6 nog iets de vriezer in gegaan?

13. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Hai wilma

niet meer getest heb al wat bruin verlies had al h
    het gevoel dat het niet gelukt was. Vandaar dat ik aangaf op naar cryo poging, vrijdag toch bloedprikken. We gebruiken vrijdag dan maar om gelijk cryo afspraak te maken, ik denk volgende week vrijdag 1ste fm voor cryo poging.
    hoe is het met jou?☺

14. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Franny dat balen. Vaak voel je inderdaad al wel dat het niet zo is, maar je blijft stiekum toch hopen tot het bewijs daar is. Hoef je geen ronde pauze te houden voor een cryo? Ik hoop voor je dat jouw cryo's mooi ontdooien en dat het dan wel mag lukken. Spannend.

Met mij gaat ie wel. Ene keer vol hoop, dan weer de angst dat het deze laatste keer weer mislukt is. En het frustrerende is dat je er helemaal geen invloed op hebt. En toch had ik vanochtend crisis, want ik ben dan toch bang dat mijn broek bijvoorbeeld te strak zit :)

En niemand in onze omgeving weet het. Aan de ene kant fijn, maar soms heb ik wel de behoefte om iets te zeggen. Ik ontloop mijn beste vriendinnen maar om mijn mond niet voorbij te praten. En dan die algemen vragen "hoe gaat ie?" Dan zeg ik maar goed met een mooie gemaakte glimlach ;) Ach ja, nog 1,5 week wachten voor mij en dan weet ik het. Peanuts ;)

15. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met het wachten, dames?

Ik moet nog tot donderdag.. Heb erg veel last van darmkrampen en maagpijn. Verder schijn ik niet echt heel vriendelijk te zijn tegen mijn man. Maar hij kan wel wat hebben, zegt ie. Het is wel allemaal in de laatste paar dagen op komen zetten..
    Wil natuurlijk het liefst donderdag ochtend gelijk testen, maar m'n man gaf aan dat het niet heel fijn zal zijn om gelijk naar het werk te moeten als ik negatief test. Maar om nou de hele donderdag ook nog te moeten wachten.. Misschien heel stiekem woensdag uit mijn werk? Dat zal toch niet zo heel veel meer uitmaken.. Wat zouden jullie doen?

16. Ukkepuk

Ukkepuk Lid

5 jul 2006
    60
    0
    0
    Medewerkster P&O
    Nunspeet
    Hoi Esje,

ik mag ook 23 april testen. Wat een crime he die wachtweken.

Groetjes Diane

17. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Nou.. Inderdaad zeg.. Gelukkig nog maar een paar daagjes... Hele lange vervelende daagjes...

18. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hè esje,
    Wat een ramp he! Pff ik mag ook donderdag pas testen. Als ik jou was zou ik wel met ochtend urine testen. Misschien s ochtends plassen en in koelkast bewaren?

19. Rianna

Rianna Nieuw lid

15 jan 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me aan. Ik heb gisteren na eerste Icsi eerste TP gehad.
    Twee embryo's.
    Voelen jullie ook van alles en niets? Hoop dat ik toch weer beetje ritme krijg en mijn dingen kan doen. Anders duren die twee weken wel erg lang!

Iedereen sterkte en succes met wachten!!

20. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirsten, Esje, Ukkepuk, wat spannend. Nog 2 nachtjes.

Rianna, welkom hier. Van alles voelen is ons allemaal bekend. Ik heb zelf al dagen last van hele droge lippen en moet snachts 2 keer eruit om te plassen. Je gaat alles nazoeken en overal wat van denken. Maar er zit helaas niks anders op dan wachten tot de testdatum.

Deel Deze Pagina