Wachtweken ivf/icsi - april 2015

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esje87v, 10 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi ladies,
    Ik heb vanochtend een testje gedaan en er stond een heel licht streepje, moest wel even goed kijken maar er stond er een. Alleen nu lees ik hier op he forum dat de Kruidvat testen de laatste tijd vaak vals positief aangeeft en aangezien het geen knaller is ben ik bang dat dat bij mij ook zo is.
    Pff nog 2 nachtjes......

2. Joycelyn

Joycelyn Bekend lid

27 feb 2015
    602
    1
    16
    NULL
    NULL
    Opgeblazen gevoel, nare smaak in mijn mond en ben nog nooit zo emotioneel geweest... Zondag 8cellige TP gehad nadat we enkele dagen daarvoor (bij de punctie) hoorden dat IVF geen optie was en dat het ICSI werd. Nu afwachten, spannend!

3. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Kirsten,

Lees mee , ben bijna 5 weken zwanger inmiddels. Wou je effe een hart onder riem steken. In mijn ervaring zijn kV testen de beste testen👍. Ik had vanaf dag 5 na tp positieve testen met kv en die begonnen heel licht Maar wel duidelijk en Elke dag donkerder. Komt goed meid hoop her voor je

Gr wensje

4. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi wensje,
    Dank je wel heb vanochtend weer getest en weer een streepje precies na 5 min als je moet aflezen zeg maar. Nog niet heel dik maar er stond een streepje. De huisarts maar even gebeld of ik niet daar kon testen maar daar moet je voor betalen en een streep is een streep zeggen ze... Ach nog 1 nachtje slapen en dan zullen we het weten hoop ik haha

5. Ukkepuk

Ukkepuk Lid

5 jul 2006
    60
    0
    0
    Medewerkster P&O
    Nunspeet
    Esje87v hoe is het met jou?

6. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, Vandaag testdag voor een aantal van jullie. Heeft er al iemand getest? Ik denk aan jullie.

7. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Nog niet getest. Doe ik vanmiddag als m'n man thuis is. Wilde echt niet gelijk naar m'n werk als ik slecht nieuws zou krijgen. Niet dat ik er nu zo lekker bij zit hoor. Ben echt extreem gespannen en doodsbang.. Hopelijk gaat de middag wat sneller dan de ochtend....

8. Zahia

Zahia Lid

23 apr 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames , ik wens ons alle een positief test. Ik mag volgende week 30 april bloed prikken voor hcg, tsh en progestron. Ik hoop tot die dag geen bloedingen te krijgen:(

9. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Nou, na een dag stressen, en er zeker van zijn dat het niet was gelukt, zojuist de test gedaan..

Geen twijfel mogelijk, hartstikke positief!!!!!!!

Ik geloof het nogsteeds niet helemaal, kan het niet echt bevatten, maar toch echt twee hele dikke roze strepen te zien!!!

En de rest van de testers???

10. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Esje, gefeliciteerd!!!

11. Ukkepuk

Ukkepuk Lid

5 jul 2006
    60
    0
    0
    Medewerkster P&O
    Nunspeet
    Esje wat fijn. Gefeliciteerd volgens mij loop jij ook in Zwolle toch?

12. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel ukkepuk.
    Ik loop trouwens in Utrecht :)

13. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Esje gefeliciteerd!!!!!

Hier wa het gisteren allemaal erg onzeker; s ochtends getest met Kruidvat en nog steeds positief, dus een clearblue erachter aan gedaan en die was negatief. Heb het ziekenhuis gebeld en moest maar van positief uitgaan. Ze wilde/doen geen hcg prikken. Ik vervolgens de huisarts gebeld, deden ze ook niet prikken maar kon het daar laten testen. Dus hup naar de huisarts daar opnieuw geplast en helaas ook negatief. Ik moest over 2 dagen maar opnieuw testen mits ongi niet kwam. En ja hoor s middags rood bloedverlies in een keer. Ik het ziekenhuis gebeld van nou m'n ongi is doorgebroken. Ja mevr is het net als normaal, ehmm geen idee ik zie net rood bloed en tja normaal begint het met bruin. Dat hoefde volgens hun nog noet te betekenen dat het niet gelukt was. Ik moest kijken of het minder was als normaal en korter en zaterdag of zondag maar opnieuw testen en dan met een merk. (Hoe maak je een mens gek!)
    Gisteren weinig bloedverlies nog geen tampon vol zeg maar. Nu vandaag wel al iets meer maar nog steeds alleen helder rood bloed. Ik heb gisteren maar een potje onwijs zitten janken en ga er maar vanuit dat het niet gelukt is.
    Op naar een nieuwe poging!

Liefs

Deel Deze Pagina