Hallo dames, Afgelopen maandag eindelijk weer een IUI gehad. Mijn 5e IUI totaal, de 3e na mijn miskraam vorig jaar. Het was een flinke rit weer naar deze dag toe. Ik heb gewoon weer drie weken moeten spuiten! Manlief heb ik ook nog eens aan de vitaminen geholpen en hij heeft minder bier gedronken; resultaat was bemoedigend: 3x zoveel als laatste keer! Nu dus weer in de wachtweken, spannend! Al moet ik wel zeggen dat ik een licht zeurende pijn onder in mijn buik heb. Kan dit van de pregnyl komen? Of de vloeistof die met het bewerken van sperma wordt toegevoegd?
Spannend! als het om de drie 3 iuis raak is bij jou zal dit hem wel eens kunnen zijn... Wel heel heftig dat je zo lang moest wachten tussen de iuis en nu pas bij iui 5 bent zeg! Had je een hele late mk? Ik ga heel hard voor je duimen dat dit de laatste iui was!! Wat betreft je vraag: ik herken dat wel, maar weet ook niet goed waar het vandaan kwam. Soms voelde ik geen snars, soms had ik een beetje zeurende pijn en soms was het best heftig. Ik had het idee dat het wellicht ook te maken had met wie de iui had gedaan en hoe soepel het ging of hoe goed het zaad gewassen was (zaten er misschien toch nog prostaglandines in?).
Nana, bedankt voor je reactie. Ik heb een miskraam met 8 weken gehad, vorig jaar 7 februari. Toen ik eenmaal weer ongesteld was geworden (na ontzwangeren had ik een spontane eisprong) kreeg ik tegen de tijd dat ik weer een IUI kon krijgen overstimulatie en mijn eierstokken waren daardoor zeer vergroot. Toen dat eindelijk rustig was, kregen mijn man en ik wat relatieproblemen, waardoor we helemaal niet aan kinderen moesten denken. Toen het eenmaal weer rustiger was thuis, ben ik in oktober weer begonnen met spuiten voor IUI 3 en de cyclus daaropvolgend weer voor IUI 4 (hierbij moest ik gelijk met 150 menopur starten en op dag 17 kreeg ik de IUI). Helaas was die ook niet geslaagd, maar kon ik niet direct door vanwege een behandelstop in het ziekenhuis. Vandaar dat ik in januari pas weer ben begonnen.. De IUI ging heel soepel. Eigenlijk is dat altijd bij mij geweest. Met een paar minuten zijn ze klaar (inclusief vragen stellen en de IUI zelf).. Maar ja, hoe je het went of keert, ik zal toch 2 weken geduld moeten hebben. Pas dan kan ik een test doen en weet ik het zeker.. Heb nu ook al pijnlijke tepels, maar dat zal ongetwijfeld door de pregnyl of utrogestan komen..
Nou, ik dacht dat de licht zeurende pijn in mijn onderbuik vandaag wel weg zou blijven, dat was ook het geval, maar net een uurtje geleden kreeg ik flink wat steekjes achter elkaar op de zelfde plek ter hoogte van mijn baarmoeder (althans, dat denk ik). Nu met een warme kruik op schoot.. Maar pff wat ben ik moe zeg! Loop heel de dag te gapen, haha! En nog steeds wat pijnlijke tepels. Hopelijk is dit allemaal een goed teken, maar ja het blijft toch altijd weer afwachten.. nog anderhalve week