Wachtweken, wie ook?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Willeke86, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi! Gisteren hebben wij de tp gehad van een mooi 8cellig embryo en zit dus vanaf nu in de beruchte wachtweken ;)
    Wie nog meer? Gezellig om te kletsen!

2. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmorgen inseminatie gehad. De tweede inseminatie van de vierde iui ronde. Nu wel voor het eerst in het mck. Zoooooo spannend, vind het nu spannender dan de vorige keren. Over twee weken mag ik testen als ik nog niet menstrueer natuurlijk. Hopelijk kunnen we hier allen spoedig een positieve test melden

3. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    werk als verzorgende in de thuiszorg
    weert
    ik heb gisteren de inseminatie gehad van iui 9. dit is onze laatste, als deze mislukt gaan we door naar ivf. dus ook weer erg spannend

4. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Spannend .. ik vanaf zondag weer in de wachtweken hoop ik... Krijg cryo teruggeplaatst.. :)succes

5. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Spannend allemaal meiden! Gebruiken jullie ook utrogestan?
    Bij ons was iui gelijk uitgesloten gezien de verkleefde eileiders (weg geblokkeerd:p) duSheb daar geen ervaring mee.

Ik mag 14 oktober testen (bloedtest in zh) heel spannend.
    Ben ook echt heel gematigd enthousiast merk ik aan mezelf, soort zelfbescherming

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ook ik zit op de wachtbank na me 1e iui behandeling. Mag officieel 15 okt. testen. Zo spannend weer en de testen zijn al in huis.

7. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze ronde zonder utrogestan, in het Asz gebruikte ik het wel. Nu niet. Ben benieuwd!!!
    Succes allemaal!!!!!! Ik duim voor iedereen

8. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Dag 6 van de wachtweken zit er bijna op. Afgelopen zaterdag een mooie 8 cellige teruggeplaatst gekregen in onze eerste ivf.
    Toch best wel spannend! Helemaal omdat we gister gehoord hebben dat ze niets hebben kunnen invriezen.

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh Annemoon dat is jammer! Even slikken denk? Bij mij waren er van de 17 ook maar 6 bevrucht :$ vond ik ook wel heftig hoor. Gister was er 1 8cellig (die heb ik nu binnenboord), 1 7 cellig en de rest waren nog niet zo ver. Dus hier is het ook nog even spannend. Hoop volgende week de brief te krijgen. Maar bereid me voor op het ergste. Gelukkig hebben we ons plakkertje binnen nu allebei :)
    Merk je al iets?

10. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Ik ook utrogestan... En dan te bedenken dat als ik zwanger Word door moet gebruiken tot week 12... :$

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik zit niet in de ww maar wens jullie veel succes en sterkte met wachten!

12. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Carmen ja lekker hè die bollen en ook nog eens 3 x per dag! 😱

Thnx Nephtis hoop dat het goed komt 😄

Ik weet niet hoe het komt maar heb het gevoel dat het niet gelukt is. En dat Slaat natuurlijk nog helemaal nergens op. Ben normaal helemaal niet zo'n onzeker type dus weet ook niet waar dit opeens vandaan komt 😞 herkenbaar?

13. nathalievstijn

19 aug 2014
    38
    0
    0
    juf
    gouda
    Wij morgen (zondag) een TP !!! Worden weer lange wachtweken... deze vielen me het zwaarst (had ik niet aan zien komen... )

liefs Nathalie

14. nathalievstijn

19 aug 2014
    38
    0
    0
    juf
    gouda
    Jazeker herkenbaar. Ik denk ook dat we inmiddels ons lichaam wel erg goed hebben leren kennen en dat we het daardoor ook merken.
    (en die bollen...die zijn zo vies ja..)

Toch nog maar even afwachten, je weet het nooit zeker natuurlijk.

liefs naat

15. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Ach willeke... We moeten er wat voor over hebben. . Maar sommige mensen zeggen dat ik er niet zo veel mee bezig moet zijn... Maar al die spuiten en pillen die je op verschillende tijden moet nemen en de afspraken in het ziekenhuis dan kan dat toch niet ander...

Dan zitten wij op dezelfde dag natalie.. Krijg je cryo of verse terugplaatsing? En weet je al hoe laat? Ik word morgen vroeg gebeld tussen 9 en 10. Welk ziekenhuis lopen jullie? Wij in UMCG...

Spannend he... :D

16. nathalievstijn

19 aug 2014
    38
    0
    0
    juf
    gouda
    Super spannend weer ja! Wij lopen in MC kinderwens Leiden. Wij begin van de middag! Worden tussen 10 en 11 gebeld haha.

Er niet zoveel mee bezig zijn, haha. Ja dat weten we ook wel! Maar hoe???? En zeker met al die medicatie inderdaad! (die heb ik nu gelukkig niet)

Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Wij hebben 1x IVf gehad nu. 10 cryo's over en nu daar dus de eerste TP van. Eigenlijk ben ik vooral bang dat ze bellen met de mededeling dat ze niks goed hebben kunnen ontdooien...maar toch proberen hoop te houden! Het zijn er zoveel! Moet lukken.

groetjes Nathalie

ps misschien vinden jullie het leuk mn blog over IVf te lezen? Hier kun je hem eventueel vinden! IVF, hoe hou je het positief?! | My life Blogs

17. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nathalie ik heb je blok gelezen (gedeeltelijk) wat heftig dat jullie je kindje verloren hebben..! Vreselijk zeg.. Was het een voldragen zwangerschap? Echt heel heftig!
    Hebben jullie wel een verse tp gehad bij deze poging?
    Voor is het ook de eerste poging. Zijn nu 1.5 jaar bezig voor ons eerste kindje en kan echt niet wachten totdat het zover is!
    Ben zelf 27 maar mijn vriend is 36. Sinds november zitten we in de mmm en begin dit jaar is endometriose geconstateerd. Dit hadden we nooit verwacht aangezien ik nooit klachten heb gehad (wat vaak zo is met endo) door verkleefde eileiders is ivf de enige optie voor ons.. Hoop dat deze poging het geluk aan onze zijde mag staan ;)

18. enschede007

enschede007 Actief lid

9 nov 2013
    123
    27
    28
    Afgelopen maandag ook een knapperd teruggeplaatst gekregen. Wij hadden 18 eitjes waarvan uiteindelijk 11 bevrucht van waren. Afgelopen maandag ook te horen gekregen dat we 7 cryo's hebben. Ik schrok zelf van dat resultaat.

Dinsdag 14oktober mogen we testen. Hopelijk haal ik de 14de. Bij onze eerste poging werd ik op wachtdag 9 al ongesteld, grr.

Ik voel nu vooral menstruatieklachten...dat maakt het zo onzeker. Dan weer lage rugpijnen lage buikpijn en dan af en toe hoofdpijn. Gelukkig heb ik gelezen dat dat ook de bijwerkingen kunnen zijn van die heerlijke (not) bollen.

Ik wens jullie super veel succes in de wachtweken en hopelijk hebben we een prachtig resultaat met zijn allen!

19. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Wij zitten nu in de derde en laatste icsi ronde. De eerste deed ik in mijn eigen cyclus dat mag je in de eerste ronde 6 keer doen. Hiervan 3 terugplaatsingen gehad en 3 keer geen bevruchting. Bij de tweede ronde 4 eitjes daarvan 1 verse terugplaatsing 1 niet bevrucht en 1 cryo de andere was niet goed genoeg om de vriezer in te gaan. Cryo had ontdooien niet overleeft. Nu ronde 3 met meer hormonen 8 eitjes waarvan 5 bevrucht 2 verse teruggeplaatst en drie cryo's . Vorige maand cryo terug geplaatst gekregen nu de tweede cryo hopelijk...

1 van de 10 zal toch wel door het ontdooien heen komen...

Heel veel succes morgen.... ;)

20. Dieuwke73

Dieuwke73 Lid

12 nov 2012
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai, ik zit op 9dpo (6 dagen na tp van een 3 daagse embryo) en mag 10 oktober een bloedtest doen. Vandaag veel krampjes en steken in mijn onderbuik maar ben bang dat het slechts mijn darmen zijn.

Deel Deze Pagina