Wachtweken

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door abi, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    @visje2007 wat fijn dat de bloedprop zichzelf aan het oplossen is! En ohhh wat spannend joh de eerste tekenen die echt hoop geven. Nog maar een week te gaan! Hopelijk gaat die snel voorbij, en krijg je een positieve test te zien :)

@numatje ook ik herken de steekjes in de baarmoeder.

Indd leuk allemaal zo dicht op elkaar. Succes met wachten iedereen.

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha dames,

Hier heel de dag gewerkt, dus ik reageer nu even. Ik voel me prima na de tp van gisteren. Alleen wat last van mn liezen, iets wat ik bij de vorige tp niet had.

@ meisje1977: 1e punctie was op 04-02 en de 'verse' tp op 07-02. Op 21-02 moest ik testen, maar op 18-02 had ik al een flinke bloeding met stolsels helaas. Ik moest daarna 1x in mijn natuurlijke cyclus menstrueren om (dat was in maart) om daarna de tp te plannen. Dit is ook in mijn eigen cyclus gebeurd. Heb alleen maar 1x pregnyl hoeven te spuiten ditmaal, dat was wel fijn.

@ visje2007: Even oud!! Mooie leeftijd toch?!? Ik heb ook al meerdere goede verhalen gehoord over zwangerschappen van cryo's, dus ik duim voor mezelf!

@ Abi: Ik heb geen idee waarom ik zolang last heb gehad. Ze hadden in totaal 6 follikels aangeprikt, waarvan er 3 bevrucht werden. Volgens mij is dit niet abnormaal veel. Ik lees soms hele hoge aantallen van wel 12 of 15!! En ik was ook al blij met 2 cryo's, maar ook daar lees ik heel veel grote getallen bij andere dames. Sommige hebben het dan over 8 of 10!! Ik heb dit aan mn gyn. gevraagd, maar zij zei dat in sommige zkh iedere bevruchte eicel ingevroren wordt en er niet naar de kwaliteit wordt gekeken. Dus ik moest me er maar niet op blind staren. Op zich wel logisch...

Leuk groepje zo meiden! Heel veel succes allemaal!

Liefs Jufaman81

3. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Nee dat valt inderdaad wel mee, ik had de eerste x meer dan 30 folikels die ze aan hadden geprikt. Uiteindelijk 19 eitjes, 1 tp en 1 cryo volgens mij waren er toen maar 6 bevrucht.. En nu met mijn 10 folikels, 11 eitjes, 7 goed genoeg voor bevruchting waren er 4 bevrucht. Nu hopen op nog een cryo. Bij mij in het zkh zijn ze ook heel streng met invriezen.

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Zooooow abi, ook al zoveel follikels!!! Ik lees dat echt overal! Heb je dan niet zo lang last gehad na de punctie??

Wat doen jullie eigenlijk extra in de wachtweken? Buiten het rustig aan doen en wat extra fruit en verse groentes eten? Slikken jullie nog iets naast foliumzuur? Of wat doe je juist niet? Gewoon nieuwsgierig....

5. Wensmama2009

7 jun 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,
    even een ego-berichtje,... net het ziekenhuis gebeld, en het embryo loopt achter... en ik moet morgen terugbellen...
    Ik vroeg, was er dan maar 1 bevruchting? nee dat wist ze niet...
    Maar ik moest er rekening mee houden dat het afstel wordt....

Meiden, ik voel me nu zo enorm klote....tranen lopen over mn wangen....alle hoop is nu in 1 klap gewoon weg...

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Meiden ik wil jullie even heel veel sterkte wensen in deze rot periode..

7. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    @jufaman ja ook ik heb de eerste x na punctie een week lang last gehad. Bij de punctie zelf ging het op het einde pas echt pijn doen met uitzuigen van de blaasjes. Bij deze punctie met veel minder folikels deed alles meer pijn had het gevoel dat morfine zijn werk niet deed. Maar na 3 dagen was ik deze x al van buikpijn af dus dat is wel fijn.

@wensmama wat erg zeg! Je gaat er toch wel vanuit dat er een tp gaat plaats vinden. En wat is dit nou voor vaag nieuws ze bellen je maar weten niet veel. Ik hoop echt dat je morgen beter nieuws krijgt! Snap het helemaal dat je je nu zo rot voelt! Is je man/vriend bij je om je te steunen?

@jane81 dankje! En jij gefeliciteerd!

Liefs abi

8. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Ahh wensmama, wat is dit nu weer!! Wat raar dat ze dat inderdaad zo hebben aangepakt.. ze laten je lekker in het ongewis zo! Sterkte lieverd en hopelijk komt alles nog goed!!!

Jufaman, ik slik de mama vitamines van VSM, daarin zitten aanvullende vitamines en ook foliumzuur. Verder niks, gewoon gezond/ variërend eten en leven als een "zwangere" met alle do's en don'ts..
    En over het lezen van heel veel eitjes; ik heb zelf altijd maar minimaal aantal eitjes gehad. En zelfs bij mijn zoontje had ik maar 3 eitjes!! Dus het zegt niks.. De kwaliteit is altijd nog beter dan de kwantiteit..

Jane: Dankjewel!! Jij genietse van je zwangerschap!

Verder gaat het hier nog goed..
    Wordt nu wel steeds spannender.. zit nu op dag 8 na tp.
    Afwachten!!

Liefs Visje.

9. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    @wensmama weet je al wat meer? Ik hoop voor jou op beter nieuws dan gister..

Liefs abi

10. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hoi dames hoe is het hier?
    Eb inderdaad wensmama, ben ook erg benieuwd hoe het bij jou is?

Hier lijkt het de goede kant op te gaan, d symptomen wijzen steeds meer in de goede richting... Nog officieel 5dgn te gaan, van de 15 wachtdagen... 't wordt nu steeds spannender hihi..
    Liefs, visje

11. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Shit....
    Kom net bij de wc vandaan...:(
    Bloed!
    :(:(kan wel janken, de symptomen leken zo goed..
    Snap er niks van.
    Wat doen die rottige hormonen toch?

12. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ohhhh visje wat een ellende! En de symptomen? Zijn die ook weg dan nu?
    Heel veel sterkte

Liefs abi

13. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Nou nee eigenlijk nog niet..maar buik begint meer ongie krampjes tr krijgen lijkt het, dus ben bang dat het door zet...
    Ik heb net zo vreselijk zitten janken, heb ogen in m'n hoofd staan dat wil je niet weten :(...

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Visje balen meis en dat is zacht uitgedrukt.
    Niet om je te ontmoedigen maar bij mijn 1e tp voelde ik echt van alles.
    Was er bijna van overtuigd zwanger te zijn maar helaas.
    Op testdatum negatief, zelfde dag gestopt met de utrogestan en in de avond al bruin.
    Bij de tp van de cryo amper symptomen en raak dus helaas zeggen symptomen niks :(
    Maar nog niet opgeven hoor, je moet nog een paar dagen tot testdatum.

15. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ahhh visje ik begrijp je helemaal :( ik hoop zo voor je dat het toch niet doorzet.. Heb je in 1 van je eerdere pogingen ook weleens gehad dat je al zo vroeg bloed verloor?
    En ik ben het wel met jane1981 eens hoor geef de moed nog niet op.

16. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Visje balen ik heb vorige week hetzelfde doorgemaakt.
    Die hormonen houden je echt voor de gek. Ik had geen zin in koffie, misselijk etc maar helaas.

Ik had nergens op gerekend en toch heb ik het er lastig mee gehad.
    Succes en sterkte met verwerken

17. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Ja dank je meisje..
    Het gekke blijft wel dat mijn aderen steeds meer worden op mijn borsten..en in mijn halsstreek nu ook..
    Veeg nu bruin/rood en rozig slijm af...

Tja en ik weet dat hormonen je in de war kunnen schoppen.. Maar blauwe aderen?
    Ik ga ervan uit dat het mis is....
    En hrb al rode ogen van het huilen :(...
    Rot mmm...

18. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    En abi, ja met de 2e poging werd ik ook op dag 10 ongesteld.. Alleen had ik toen helemaal geen symptomen... En was het roder van kleur, helderder..
    Misschien is dit mijn nod dag? Geen idee eigenlijk.
    Maar verlies vertrouwen wel zo.. En kan er maar beter vanuit gaan dat't over is, dan me op iets gaan staren wat misschien wel onmogelijk is.. Denk soort zelfbescherming...
    Xxx

19. Wensmama2009

7 jun 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ visje; oww wat naar!!!! Heel veel sterkte !!!

@hier: jullie kunnen me van het lijstje halen... we hebben geen tp gehad... ben gebroken... al die pijn voor niets.... niet eens een kansje gehad.... trek me dan ook weer terug van het forum... kruip in mn bed...

20. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Ik kruip bij je onder de dekens wensmama...:( sterkte meis... Neem de tijd om het te verwerken.. Het is'n k..mmm!!
    Als't goed is't leuk, maar niemand verteld je hoe je hiermee om moet gaan..keer op keer de man van de hamer:(

Deel Deze Pagina