Oooooooowwww wat een klote-nieuws hier allemaal!! Krijg er een brik van in mijn keel.... Een hele dikke knuffel voor wensmama en visje!!! Ik hoop dat jullie niet alleen zijn nu, maar dat je het kunt delen met je partner, familie of vrienden! Sterkte xx
Meiden wat een ellende zeg! Wat is het toch allemaal oneerlijk verdeeld... Heel veel sterkte allebij! En visje het zou natuurlijk ook innestelbloed kunnen zijn he..
Dank jullie wel lieve meiden.. Nee ben aan met mijn hubbie... En ons zoontje is door onze lieve buurtjes even meegenomen naar de kinderboerderij. Erg lief.. Kunnen we ongestoord janken en boos zijn... Beldde net m'n vriendin met het nieuws: zwanger! Wat'n timing... Ben in tranen uitgebarsten... Kon gewoon niet leuk reageren.. Voel me er gewoon schuldig onder En nee, geen innesteling meer.. Ik had ook in't begin stille hoop, maar het bloeden wordt al meer..... K.t Xxx
Ohhh dat kan je er dan net even niet bij hebben ook he gatver moet je blij gaan zijn voor iemand anders als je je zelf zo k*t voelt. Wel fijn dat jullie even samen kunnen zijn zo want kan me voorstellen dat dat even hard nodig is nu. Je vriendin snap je reactie mag ik hopen wel, ik zou me iig niet schuldig voelen hoor. Want dit heeft een enorme impact op je leven en je begrijpt pas hoe iemand zich voelt bij dit als je het zelf mee maakt. Maar een ander zal heus wel begrijpen dat je je nu klote voelt Knuffel
bedankt allemaal, ... @visje... wat bijzonder, ook ik kreeg vanmiddag zo'n telefoontje... Heb mn longen uit mijn lijf gejankt.... en nog steeds...
Hmmm vandaag werd ik alsnog gebeld door zh dat ze me toch wilden zien.. En nu blijkt er toch hcg in mijn bloed te zitten! Nu vrijdag weer prikken, en kijken hoe het dan is.. Of het stijgt of toch daalt... Maar dan is het dus'n miskraam geweest. Dus alle kwaaltjes wezen zeker wel op zwangerschaps hormoon, gelukkig..want begon al te twijfelen aan mezelf... Nu dus weer in spanning wat het lichaam nu doet. Het bloeden is al bijna gestopt nu. En mijn baarmoedermond was niet ver open. En heb nog geen slijm of stolsels verloren.. Vaag.. Ik ga ervan uit dat't mis is..dan valt het altijd mee.. Xxx visje.
Slecht nieuws dames.... Heel de dag al flinke buikpijn en bloedverlies! Dus ik ga er maar vanuit dat deze poging mislukt is. Volgende week wel bloedprikken, maar dat is alleen nog maar een formaliteit. Jammer.... @ Visje: ik zou ook niet durven hopen op goed nieuws. Pure zelfbescherming!! Toch heel veel sterkte gewenst meis...
Mag ik effie inbreken? Echt sneu voor jullie, visje wensmama en jufaman!!! Maar visje, bij jou kan dat dus een biochemische zwangersch zijn OF een ECHTE zwangersch met schijn-ongi! Maar ik snap dat je niet te veel hoop wil hebben. Wel ongemeen spannend. Ik kijk uit naar je bn!!! Wie weet Goh dames dankzij jullie blijf ik stevig met beide voetjes op de grond. Zelf op dag 2 na tp van een 8-cellig toppertje. het ene moment voel ik allerlei zwangerschapskwaaltjes (kan natuurlijk niet) en enkele ogenblikken later lees ik alle verhalen op het forum en ben ik overtuigd dat ook ik gedoemd zal worden tot ongie ik wil eigenlijk net als visje niet te veel zweven want dan is de klap groter... Ik volg jullie verder mee!
Hi lieve dames, Zoals m'n handtekening zegt... Het was 'n vroege miskraam.. Wel dus ingenesteld geweest...hrb hcg in mijn lijf gehad...maar het mocht weer niet zo zijn. Heb behoorlijk wat traantjes gelaten. En ohhh verdikkie, wat is dat toch.. Jufaman en wensmama.... Wat 'n rotnieuws allemaal.... Ik weet wat je doormaakt..neem de tijd om het te verwerken. En mies wat spannend.. De 1e week zegt eigenlijk niets.. Zodra je na dag 10 komt dan wordt het echt.. Als je dan nog geen bloed hebt en je krijgt symptomen van zwschap, dan mag je je al'n klein beetje blij voelen.. Succes mies, ik hoop oprecht voor jou dat die topper mag blijven plakken!! Liefs, Visje
Jeetje visje wat kut!!! En nu? Dit was de derde poging toch? Wat gaan jullie nu doen? Ik heb sinds gister oud bloed... Weer een poging mislukt gvd. De moed begint me goed in mijn schoenen te zakken.
Ahhh lieve abi ook weer rotnieuws .. Maar zolang je geen helder verliest kan het nog steeds alle kanten op hè... Ik weet't, ik geloofde er ook niet in omdat bij mij bloed altijd mis was... Sterkte nog even. Knuffel voor jou Ik heb nu nog'n cryo.. Ik moet wachten op de volgende ongie en dan kunnen we bezig voor de cryo. Al heb ik daar, misschien ten onrechte, weinig vertrouwen in.. Door elke keer teleurstellingen te hebben, verlies je gewoon jr vertrouwen We mogen van onze verzekering nog 'n 4e poging doen...maar ik weet't nog niet.. Ik heb steeds met het gevoel zolang ik vecht voor'n brusje, dat ik minder geniet van mijn zoontje die al wel fijn in ons leventje is gekomen door icsi. Ik wil niet mijn leven stop zetten voor iets wat er nog niet is.. En ja het is'n sterk verlangen, maar het moet niet ons leven op de kop zetten uiteindelijk Maar om daadwerkelijk die stap te zetten...... Eerst dit maar even verwerken. Kus, Visje
Pfff ja lijkt me ook heel lastig om nu te kunnen genieten van wat je al hebt. Even rust nemen is misschien ook wel wijs maar ook lastig he als je zo graag iets wil. Het zijn moeilijke keuzes die gekaakt moeten worden. Wat wil je man? Ik weet ook wel dat zolang het geen helder bloed is het nog niks zegt maar zo begon het de vorige x ook en had ik een bbz. Nu denk ik dat utrogestan de menstruatie niet geheel laat doorbreken ofzo. Ik weet het niet ik heb dit nooit normaal ben ik gewoon ongesteld geen oud bloed niks. Dat komt pas opt eind bij mij. Ik heb ook nog een cryo maar ook ik heb daar weinig hoop in. De vorige heeft het ontdooien ook niet overleefd.. Liefs abi
Jeetje abi jij ook slecht nieuws? ik zag dat dit je 2de icsi poging is? Ik hoop dat je ongi niet doorzet en dat je lijf je in de maling neemt! Abi en visje, de gyn vertelde me dat een cryo vandaag even veel kans heeft als een vers emmietje, dit dankzij verbeterde cryo-technieken Hier pas dag 3 na tp. Ik zal blij zijn als ik weer op kantoor zit morgen, geeft wat gezonde afleiding in deze komkommertijd
Ja dit was inderdaad mijn 2e poging.. Als ik thuis was zou ik er een testje tegenaan gooien zodat mijn gevoel dat het mislukt is word bevestigd (ookal wil ik natuurlijk liever een positieve test) maar ik zit helaas met mijn werk in België dus moet wachten tot morgenmiddag en mezelf nu sterk houden. Aan de andere kant doet de afleiding me ook wel goed ik wil me niet zo rot voelen Ja cryo moet ook wel goed zijn mijne is er 1 van dag 5 Maarja de vraag is gaat hij goed ontdooien... Of red ie dat weer niet. Ja het is beter als je genoeg afleiding hebt, al die vrije tijd is maar niks zo in de wachtweken he. 2 weken kunnen opeens erg lang duren. Ik heb even niet goed opgelet mies maar wat heb jij gehad? IVF icsi iui? Liefs
Mjn duimen rollen voor je dat je morgen toch een knaller hebt, abi!!! Het is onze eerste icsi... Manlief errreug luie en schaarse zwemmertjes Ik zeg steeds dat we realistisch moeten blijven maar hij is zelf overtuigd dat het meteen zal lukken eeuwige positivo!De klap zal groot zijn voor hem als ongi-tijd aanbreekt binnen een weekje of zo... Wel nog 4 eskimootjes op standby Ik vind het erg moeilijk om onze kansen in te schatten. Er is zo veel ellende te lezen op dit forum
Maar gelukkig zijn er ook genoeg positieve verhalen! Je weet het toch niet het kan 2 kanten op.. Mijn vriend heeft ook weinig zwemmers. Voor de man is het zoiezo anders en die zijn denk ik positief voor ons. Viel de punctie je mee? 4 cryos is wel erg fijn zeg!! Het is natuurlijk ook wel een beetje zelfbescherming he het realistisch blijven. En wie weet hoor jij bij de gelukkigen bij wie het in 1x lukt.
Lieve abi Dankje voor de peptalk Punctie viel erg goed mee, voelde er weinig van. Wat jij? Vandaag lijk ik nog minder te voelen dan de voorbije dagen... Ik geloof er niet meer in... Hoe gaat het met je?
Je hoeft niet altijd wat te voelen he mies er zijn er zoveel die niks voelen en toch zwanger zijn. Je moet niet te snel opgeven. Ik snap het wel dat je je zo voelt hoor bij mijn eerste poging had ik ook na een kleine week al besloten dat het niet gelukt was. Maar het feit blijft dat je niks weet... Het is gewoon klote.. Fijn dat de punctie mee is gevallen. Bij mij deed bij de eerste x het uitzuigen van de folikels op een gegeven moment veel pijn, waren er toen ook erg veel. Deze x deed alles pijn maar gelukkig waren het er nu wat minder. En was het met een paar dagen zo goed als over. Ik ben net weer terug op mijn werk en zit nog even in de zon daar. Zo naar huis en dan denk ik maar testje. Xx