waarom is een topic verwijderd bij nieuws over een kindje dat om het leven is gekomen door pan soep terwijl er wel elke x zulke advertenties op staan of dat een kind zichzelf in de fik steekt ??
ja maar dat is die er nu staat ook dat een kind zichzelf in de fik steek stond alleen in hoe het kindje om het leven kwam van 11 maanden ik vond het toch echt meer als een waarschuwing
Klopt, sorry ik had je hier nog een PB over willen sturen. Ik heb betreffend topic inderdaad verwijderd omdat ik en anderen met mij het topic schokkend vonden.
Ja eens. Dan zou er een algemene regel moeten komen dat er geen topics geplaatst mogen worden over kinderen die ernstige ongelukken krijgen en/of overlijden. Toch? Ik persoonlijk vind het topic van dat jochie dat zichzelf in brand steekt minstens even schokkend....
Ja, klopt. En daarom ben ik nu ook druk bezig de topics door te lezen en te kijken wat wel/niet toelaatbaar is op het forum.
nou sorry maar vind het dan raar bedoel ik vond het toch echt meer als waarschuwing van hou de kinderen tijdends koken in de gaten dus vind het wel beetje vreemd
Je mag dat raar vinden, maar dit zijn nou eenmaal de regels van zwangerschapspagina. http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/357283-geen-schokkende-berichten.html Voor het overzicht doe ik deze nu dicht