tapatalk/forummen via je smartphone

Discussie in 'Over deze site' gestart door evenstar, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Het spijt me als dit al eerder gevraagd is, ik kon er niks over vinden. Ik vroeg me af of ZP ook bereikbaar via een forum app voor op smartphones is. Ik forum elders ook veel, en daar kan ik er via tapatalk op... ? Misschien een idee :D?

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Hoi,

Voor de iPhone schijnt er een app te zijn voor vbulletin forums die je zou kunnen gebruiken (zwangerschapspagina gebruikt vbulletin). Voor de rest weten we het niet. Wij zelf hebben geen app voor het forum.

Lotte

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Tapatalk is zo'n app - vBulletin is ook compatibel met die app.

Tapatalk - Forum App on the iPhone, Android, Nokia, and BlackBerry for vBulletin, phpBB, IPBoard, and SMF

Volgens mij is het iets waar een forum beheerder een forum voor moet aanmelden (dat zal voor andere apps misschien ook gelden). Ik weet niet of dat kosteloos is. In een tijdperk waarin steeds meer via mobiele (tablet of smartphone) internet gaat, is het misschien wel iets om over na te denken voor de toekomst? Of ben ik de enige die het wel leuk zou vinden om te kunnen forummen op de telefoon (haha in mijn geval vooral bij het avondvoeden ;)).

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wat voor smartphone heb je dan? Ik kan gewoon forummen hoor, maar heb die app niet.. Reageer nu ook vie de telefoon

5. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.145
    1.858
    113
    Kraamverzorgende
    Met een Iphone kun je gewoon op het forum, weet voor de rest niet van BB. Zal het morgen eens proberen op de telefoon van een vriendin...

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik zit gewoon met mijn BB op Zp hoor, nergens problemen mee.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik kan via mijn browser op mijn BB maar vind het wel irritant. Een app zou wel veel makkelijker zijn. Ik kan nu bijv ook geen foto's uploaden via mijn mobiel. En reageren/lezen duurt nu ook heel lang dus via mijn BB zit ik liever niet op zp.

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    #8 marjah, 6 feb 2011
    Laatst bewerkt: 6 feb 2011
    hee meiden,

ik kan zp wel goed lezen op mijn nokia, maar ik kan niet reageren... kan wel bij bv hyves of msn. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

ik heb dat tapatalk nu wel geinstalleerd, maar weet niet hoe ik nu verder moet. Het werkt iig nog niet.

Ik kom alleen het forum kletsmama tegen :$

Kus

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Marjah, wat je kan proberen is Java uitzetten bij je internetinstellingen. Vaak lukt het dan wel!

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    haha het werkt bedankt proudmum kus vanaf de telefoon

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hee! Nu werken de enters niet!!!

12. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    ik kan er ook gewoon op hoor met mijn samsung wave, gaat perfect!

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik kan op mijn iPhone heel goed lezen, maar handig is anders... Ik had een tijd geleden ook de vraag gesteld.
    Een app is handiger en dan kun je ook fotos uploaden, wat super zou zijn.
    Hoor goeie verhalen over tapatalk volgens mij had het forum ouders online ook een forum app. Maar tot nu toe nog geen forum app kunnen vinden die het doet.

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder

heb ook de wave! Maar kan wel lezen maar niet reageren.. jij wel??

15. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    nou het is me gelukt!!! las een reactie over java uitzetten... dit is dus mn eerste berichtje via mn mobiel :D

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    patje

werken " enters" bij jou wel?

17. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    @Patje20, gewoon even wachten tot hij na je berichtje doorgeladen is, daarna kan je vanzelf je berichtje verzenden. Ik hoef geen java oid uit te zeggen, hier doet hij het gewoon.

Maar inderdaad foto´s uploaden enz zou wel ideaal zijn, dat gaat inderdaad niet met je mobiel!

Maar moet zeggen ik kijk regelmatig vooral savonds laat of vroeg in de ochtend met mijn mobiel op ZP :) het is geen verslaving hoor het forum hahaha :D

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik weet dat je gewoon op het forum kan. Maar forummen via een gewone browser is gedoe (vind ik), en kan een heel stuk makkelijker (niet te vergelijken, echt een heel stuk fijner) via een applicatie en volgens mij hoeft het beheer van een forum (phbb/Vbulletin/wat dan ook) alleen het forum aan te melden om via zo'n app toegankelijk te zijn.

Ik heb een iphone, maar volgens mij is de app redelijk platforum onafhankelijk.

Deel Deze Pagina