Titel zegt het al We zitten er aan te denken om naar Landal Coldenhove te gaan voor een weekje in Juli. Nou heb ik in principe twee hele makkelijke kinderen die met alle kleine dingetjes al blij zijn maar deze moeder vind niets goed genoeg voor ze slaat werkelijk nergens op ik weet het maar goed Is dit park wel leuk voor een knul van 9 jaar? Ik las dat er een indoor speeltuin was maar is hij daar niet te oud voor? Nu moet ik eerlijk bekennen dat hij in een ballenbak zoals Monkeytown zich ook helemaal kan uitleven maar kon niet veel terug vinden of het ook zoiets is alleen dan in het klein zeg maar. De jongste is 5 en die vermaakt zich al met een dennenappel bij wijze van spreken dus op zich zal het vast wel goed komen maar gaat mij ook meer om de oudste Dus graag jullie ervaringen over dit park
Wij zijn er van het voorjaar geweest, alleen was de jongste wat ziek en ik later ook, dus heb het niet helemaal goed meegekregen . De binnenspeeltuin is niet heel groot maar voor een 9 jarige nog wel leuk denk ik. Mijn oudste vond het wel leuk, alleen was zusje dus ziek en ze wilde niet alleen. De speeltuin buiten vond ze ook heel leuk. Verder kan je er bowlen en midgetgolfen en dat vinden ze hier altijd wel leuk. We hadden een bolderkar gehuurd en de oudste vond het hartstikke leuk om de jongste te trekken, hadden we niet verwacht . Wij hadden een huisje naast een flinke heuvel en daar klommen ze op, lekker ravotten in het bos.
Hardstikke leuk park. Juist voor de kinderen in de leeftijden als de jouwe. De indoorspeelplaats is niet klein, vind ik. En er is echt genoeg te doen.
Wij zijn er in april geweest, was supergezellig, zowel binnen als buiten genoeg te doen. Alleen in Eerbeek zelf niet zoveel te beleven. Verder een fijn zwembad en de huisjes waren eenvoudig, maar prima.
Nee niet heel klein maar als ik het vergelijk met bv hof van Saksen wel kleiner. Maar weer groter dan bij het Vennenbos
Heel mooi en fijn park. Binnenpeeltuin is voor een negenjarige voor een middagje nog leuk denk ik. Staan ook wat dingen als voetbalspel en zon race ding en trampoline. Deze kosten wel een euro ofzo. Verder mooie supermark erbij. Bowling, goed restaurant. Zwembad is niet heel bijzonder maar dat is heel vaak bij landal. Niet te vergelijken met center parcs. Buiten is nog een mooie speeltuin. En in de omgeving is heel veel te doen. Ik vind het een van de mooiste landals
Top! Dankjulliewel voor de reacties Hij staat nu boven aan het lijstje Nu even de andere parken met elkaar afwegen en dan maakt hopelijk mijn man vandaag nog een keus wat het word
Leuk park, zwembad is eenvoudig (geen grote glijbaan oid), binnenspeelplaats is leuk en er is ook een klimwand, dat is voor je oudste misschien wel wat voor de afwisseling. Ik zou er zo weer heen gaan.
Centerparcs het Meerdal Eurocamps de Achterhoek Landal Aelderholt Roompot Lunsbergen Onze voorkeur gaat een beetje uit naar Coldenhove, Eurocamps en het Meerdal. Meerdal zijn we al vaker geweest en weten dat het een leuk park is, daar ben je zowel met regenachtig weer zoet maar ook met mooi weer. Bij Coldenhove is het zwembad niet zo heel spectaculair en ben dus bang dat die kids het misschien niet zo leuk zullen vinden. En bij Eurocamps zijn ze momenteel ( ook in de zomervakantie ) aan het bouwen op het park, ze zijn nieuwe huisjes aan het bouwen en er staat dus op de site dat je daar hinder aan kan ondervinden en als er iets is wat ik niet fijn vind dan is het wel geluidshinder van verbouwingen enzo Maar dat park ziet er wel erg leuk uit met een leuk speel meer. Qua prijs scheelt het niet extreem veel dus daar kijken we niet naar. Zucht ...... hahaha
Die andere parken ken ik niet, dus kan wat dat betreft geen tips geven. Onze kinderen hebben niet veel nodig aan een zwembad, we gaan hier in de buurt wel eens zwemmen in een saai zwembad, liggen dan wel matten en ballen enzo in het water maar ze vermaken zich prima met koprollen en duiken enzo . Maar goed weet niet hoe jouw kinderen zijn, er is wel een glijbaantje, die ze volgens mij in elk landal park hebben . Verder weet ik het niet meer omdat ik er maar een paar minuten ben geweest, jongste wilde graag ondanks dat ze ziek was, maar ze zat alleen maar te bibberen
Wij zijn er dec een week geweest en hebben het heerlijk gehad. Je loopt zo de Veluwe op. Zwembad vonden we prima en meer dan genoeg vermaak. Wij gaan als ons dame geboren is zeker met z'n viertjes nog terug. Wij hadden een 8 persoons luxe huisje, ook een aanrader!
Ja, heel leuk park. Wij zijn er van de winter voor het eerst geweest en gaan in het najaar weer. Mijn kinderen hebben zich prima vermaakt.
Ik ben er een paar jaar heen geweest vanaf dat ik 14 was tm 18. Ik heb nog een jonger broertje en die was toen dan 7 toen ik 18 was. Met hem ging ik nog door de binnenspeeltuin heen en vond ie nog leuk. Dus 9 jaar zou nog wel net kunnen. Maar je kan er ook een hoop andere dingen doen zoals bowlen, midgetgolf en ze organiseren activiteiten. We huurde van die skelters ook, in omgeving naar hoge veluwe, aardhuis, apenheul , juliana toren. Zwembad is idd niet zoals een centerparcs. Nou was ik daar toen nog nooit geweest en ben ik opgegroeid met een camping zwembad, gewoon rechthoekig zwembad en meer niet dus dan is landal al stuk luxer.Ik kon mij er iig goed vermaken. Het is een mooi park lekker veel kunnen wandelen ook in de omgeving.
Ik woon zelf in Eerbeek, van de camping zelf weet ik dus niet zo veel, haha! Maar de buitenspeeltuin vind ik leuk, er zitten ook dieren (van die grote konijnen enzo) altijd leuk! Zwemband is niet super spectaculair, maar genoeg voor een kind van 9 denk ik! Er zijn genoeg leuke dingen te doen in de omgeving. De spelerij in dieren is heel erg leuk voor een kind van 9! Dat is zeker een aanrader. Je kunt overal het bos in, in Loenen zit een waterval (stelt niet veel voor, maar kindere vinden het altijd wel leuk).
Nou het is iets totaal anders geworden hoor We gaan naar Europarcs resort de Achterhoek. We hebben besloten voor iets goedkopers te doen zodat we vanuit daar gewoon meer dingen kunnen doen dus echt dagjes weg enzo.