Even delen.. Hondje van mijn moeder!

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade - YouTube
    Ik vind het zó bijzonder. Misschien hebben een hoop mensen die al eens een nestje gehad hebben dit al heel vaak gezien, maar ik kan echt uuuuren naar de buik van dat hondje kijken..

Ik heb eigenlijk helemaal niets met chihuahua's, maar dit kleine beestje is al sinds m'n moeder haar heeft m'n kleine vriendinnetje.. Ik ben zo benieuwd hoeveel puppy's er komen en hoe ze het gaat doen! :) Ze worden waarschijnlijk binnen nu en een week geboren! Als ik het zo zie willen ze erg graag naar buiten :D Vooral bij 1:03 is er eentje érg enthousiast :D

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

da's inderdaad wel bijzonder!

3. Appels

Appels Niet meer actief

Gaaf! Ook bij dieren is zwangerschap iets bijzonders! :)

4. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Ohhh zo schattig! :D

Wij hebben ook een nestje gehad, toevallig ook chihuahua's. Heel veel werk, maar super leuk. Bij ons dametje dachten ze dat ze 1 of 2 pups kreeg, maar ze kreeg er 5. Ze hadden allemaal een andere kleur, en als je ze nu ziet zou je echt niet denken dat het broers en zussen zijn.

Zo een verrassing wat er uitgerold komt! Hopelijk gaat alles straks goed met de toekomstige mams, en pups.

Kom je nog een foto van de pups showen?

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wauw! Zo goed heb ik het nog nooit gezien bij een hondje! Wat mooi, is je moeder er druk mee ? Of komt dat straks als de puppies er zijn ? :D

Erg mooi!

6. Ja, apart is dat he? Dit hondje is gewoon binnenshuis gedekt, door het reutje wat mijn moeder ook heeft. Dat reutje schijnt echt een praaachtige chihuahua te zijn (ik vind 'm maar lelijk :)) en hij heeft dus een tijdje terug ook een ander hondje mogen dekken. Daar zijn afgelopen donderdag de puppy's geboren en daar zat er ook eentje bij die heel donker was, terwijl beide ouders hartstikke blond zijn! Is dus altijd een verrassing!

@Aatje; Ja, heel druk! Alles staat al helemaal klaar, ik heb nooit geweten dat je zóveel spullen nodig had voor een hondenbevalling :D Jade (het hondje dus) wil ook de hele dag alleen maar bij m'n moeder liggen, dus eigenlijk heeft ze geen moment rust :p

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik was net beneden, ze blijft maar achter me aantippelen en m'n hand likken enzo. :')
    Vind het wel spannend hoor, en blijf ook maar naar dat filmpje kijken! :D

8. Cody

Cody Lid

10 nov 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook een keer mee mogen maken bij het hondje van mijn moeder, werkelijk prachtig!
    Ik hoop het bij mijn eigen hond nog eens mee te mogen maken, maar aangezien binnen nu en 3 weken eerst ons meisje geboren gaat worden heb ik het fok idee met de hond even opende lange baan geschoven.
    Hond is me er even lief om!

9. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    mooi om te zien hihi:)

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Gaaf!Dat kun je echt goed zien,schattig.

11. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Mooi om te zien!!

12. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat bijzonder!! Leuk hoor. Wel flinke buik voor zo'n klein hondje, ben benieuwd hoeveel er in zitten ;)

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wow wat een flinke buik! Mama hond ligt er in elk geval lekker ontspannen bij.

Ik hoop dat de bevalling goed gaat voor mama en de puppy's!
    Wel ff foto´s showen hè als ze er zijn!

14. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik heb een mamapoes in de opvang die hier ook bevallen is. Ze had een kanon van een buik en er zijn er uiteindelijk 5 uitgekomen!
    Maar ik kon ook uuuuuren naar het gedraai en getrap kijken hoor, heb er bijzondere filmpjes van!

15. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Wow, mooi gezicht... :)

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

heel mooi :)

Ik had zoiets met mijn cavia.. voelde de kleintjes dan ook regelmatig bewegen in de buik.. zo schattig!!! Je hoorde ze zelfs knarsen...

17. Ja groot he, als ze staat hangt die buik bijna op de grond.. Hangbuikzwijntje :D

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wow, wat gaaf! Je ziet op een gegeven moment echt precies twee pootjes tegen haar buik aandrukken. Stel je voor dat je het ook zo duidelijk bij mensen zou zien :)

19. Rapunzzel

Rapunzzel Actief lid

26 aug 2012
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat bijzonder om te zien!

Ik heb zelf ook blond chihuahua reutje en we willen er graag nog een blond teefje bij.

Dus als er een blond langharige teefje uitkomt wil ik wel ff een kijkje bij je moeder komen nemen :D

20. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wat mooi en lief.
    Sterkte met de bevalling alvast,hopelijk gaat alles goed.
    Wel nog even de puppy's komen showen hoor :)

Deel Deze Pagina