Hoi, Je ziet tegenwoordig veel leuke spullen met oa wafelstof, bijvoorbeeld van koeka en jollein. Echter zei iemand tegen mij dat deze spullen bij een baby niet handig zijn ivm er achter blijven haken met scherpe nageltjes. Is dat ook jullie ervaring? Ik heb namelijk een leuk boxkleed met wafelstof gezien..
Oh wauw! Dat is wel heel erg doordacht..! Ik heb ook Baby's Only en Koeka spul (gebreid en wafel), maar hier echt nooit aan gedacht of last van gehad. Ik zou zeggen, gewoon kopen ☺️. Je kan de nageltjes van je baby al heel gauw vijlen hoor. Mijn zoontje is geboren met lange nageltjes (wel heel zacht) en was de dag na de bevalling al in de weer met de vijl.
Gewoon kopen joh. Nog nooit van gehoord en het wordt echt al wel FF verkocht. Hier ook een koeka boxkleed Amsterdams wafeltje en baby's only, grove kabel spulletjes...
Ik heb alles met wafel, van koeka, en heb hier nog nooit van gehoord of last van gehad. Gewoon kopen dus!
Nee hier ook geen last van. Vind t juist hele fijne en mooie spullen. En nageltjes gewoon op tijd knippen/vijlen