Baby sokken !

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Joycey, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja even een domme vraag misschien; maarre, hoeveel sokjes hebben jullie voor de baby gekocht?

Ik bedoel; hij/zij loopt er niet op - heeft geen schoenen aan (toch?) en ligt toch maar de hele dag ofwel in bed te slapen of op schoot te kroelen en dergelijke, dus hoeveel sokken kun je als baby zijnde eigenlijk nodig hebben???

Ik heb nu zo'n 5 paar sokken en weet dat ik er nog meer bij moet gaan halen, maar hoeveel 'meer'? :D

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb denk ik een paar of 10-12.. Nog nooit geteld eigenlijk..

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik heb 10 paar sokken en 5 paar slofjes

4. varis

varis Actief lid

24 mrt 2013
    276
    1
    0
    Nederland
    Ik ben denk ik dan een muts maar ik had bij elk pakje zoiezo een bijpassend paar sokjes. En daarnaast ook nog witte sokjes apart. Denk toch wel zo'n 20 paar wat ik had.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier altijd wel zo'n 15 paar en raak er regelmatig 1 kwijt

6. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.817
    2.675
    113
    Tien paar ofzo van de maat 0-6 maand, en 10 paar van 6-12 maand. Ik heb alleen maar sokjes van Bambino (Kruidvat) omdat dat de enige zijn die zonder sock-ons niet afzakken.

7. Lady7

Lady7 Niet meer actief

10 paar is wel heel veel hoor, met 5 paar kom je ook een heel eind!

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hier eet de wasmachine ze altijd op dus ik had ook veel paar sokken haha

9. Derbi

Derbi Niet meer actief

twee kinderen in aantocht, 12 paar sokjes en allemaal gekregen. Ga ook geen sokken bijkopen, want wij hebben ook nog broeken met voetjes.

10. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ik doe ze altijd in een waszakje. Ben er nog geen kwijt geraakt in de wasmachine.

On topic: heb er denk ik ook eens stuk of 20. Dan kom je nooit te kort :)

11. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    poeh.. een setje of 10 idd.. we hebben nu DE sokken gevonden :D .. Van de Wibra.. 2 paar voor een euro, in allerlei kleurtjes en zakken gewoon niet af! ideaal:D

12. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Mijn ervaring hier is dat jezelf geen sokjes hoeft te kopen. Heb er zelf maar 2 paar gekocht en wel stuk of 20paar gekregen!
    Idd even in een waszakje wassen. Dan vind de machine ze niet zo lekker ;)

13. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik heb een klein rieten mandje vol:p. geen idee hoeveel daar in gaan hihi. en 2 paar slofjes.

14. Lady7

Lady7 Niet meer actief

mijn favo sokken zijn de disneysokken van zeeman.. blijven ook super omhoog :)

15. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    wij hadden denk ik ongeveer 6 paar. en geen slofjes die gingen altijd uit.

16. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Wij hebben denk ik nu 12 paar, veel overgenomen van mijn zus en nog zo'n 4 paar zelf gekocht. Verder 3 paar slofjes, schoentjes heb je idd echt niet nodig in het begin.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Haha, laat ik nou net sokken hebben bijgekocht en 12 paar hebben!!!

Bedankt voor alle reacties allemaal :D Overigens ben ik niet zo van de 'afwachten totdat anderen ons cadeautjes geven'. Ik ben liever zelf voorbereid en verantwoordelijk.

18. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik zou niet bijkopen. Veel mensen kopen sokjes. Ze doen het in een luiertaart, of bij een envelop met geld, of bij het kaartje..

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had echt veel sokjes gekregen ook van iemand. Had denk ik zo'n 60 paar sokjes :$

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Guys, ik heb te weinig vriendinnen/familie of mensen die de sponsor uit gaan hangen. Ik wil niet zeggen dat ik echt helemaal niks krijg; want dat zal heus wel! Maar ik ga niet af zitten wachten totdat men het aan mij gaat geven. Ik zorg er liever zelf voor en alles wat daarnaast komt - is mooi meegenomen.
    We werken niet voor niks, hè? ;)

12 paar is voor mijn gemoedsrust genoeg :D De 12 dagen na de bevalling denk ik wel het ergste te hebben gehad, dat ik in uiterste nood nog wel eventjes naar de winkel kan - mocht ik iets tekort komen.

Deel Deze Pagina