Ja even een domme vraag misschien; maarre, hoeveel sokjes hebben jullie voor de baby gekocht? Ik bedoel; hij/zij loopt er niet op - heeft geen schoenen aan (toch?) en ligt toch maar de hele dag ofwel in bed te slapen of op schoot te kroelen en dergelijke, dus hoeveel sokken kun je als baby zijnde eigenlijk nodig hebben??? Ik heb nu zo'n 5 paar sokken en weet dat ik er nog meer bij moet gaan halen, maar hoeveel 'meer'?
Ik ben denk ik dan een muts maar ik had bij elk pakje zoiezo een bijpassend paar sokjes. En daarnaast ook nog witte sokjes apart. Denk toch wel zo'n 20 paar wat ik had.
Tien paar ofzo van de maat 0-6 maand, en 10 paar van 6-12 maand. Ik heb alleen maar sokjes van Bambino (Kruidvat) omdat dat de enige zijn die zonder sock-ons niet afzakken.
twee kinderen in aantocht, 12 paar sokjes en allemaal gekregen. Ga ook geen sokken bijkopen, want wij hebben ook nog broeken met voetjes.
Ik doe ze altijd in een waszakje. Ben er nog geen kwijt geraakt in de wasmachine. On topic: heb er denk ik ook eens stuk of 20. Dan kom je nooit te kort
poeh.. een setje of 10 idd.. we hebben nu DE sokken gevonden .. Van de Wibra.. 2 paar voor een euro, in allerlei kleurtjes en zakken gewoon niet af! ideaal
Mijn ervaring hier is dat jezelf geen sokjes hoeft te kopen. Heb er zelf maar 2 paar gekocht en wel stuk of 20paar gekregen! Idd even in een waszakje wassen. Dan vind de machine ze niet zo lekker
Wij hebben denk ik nu 12 paar, veel overgenomen van mijn zus en nog zo'n 4 paar zelf gekocht. Verder 3 paar slofjes, schoentjes heb je idd echt niet nodig in het begin.
Haha, laat ik nou net sokken hebben bijgekocht en 12 paar hebben!!! Bedankt voor alle reacties allemaal Overigens ben ik niet zo van de 'afwachten totdat anderen ons cadeautjes geven'. Ik ben liever zelf voorbereid en verantwoordelijk.
Ik zou niet bijkopen. Veel mensen kopen sokjes. Ze doen het in een luiertaart, of bij een envelop met geld, of bij het kaartje..
Guys, ik heb te weinig vriendinnen/familie of mensen die de sponsor uit gaan hangen. Ik wil niet zeggen dat ik echt helemaal niks krijg; want dat zal heus wel! Maar ik ga niet af zitten wachten totdat men het aan mij gaat geven. Ik zorg er liever zelf voor en alles wat daarnaast komt - is mooi meegenomen. We werken niet voor niks, hè? 12 paar is voor mijn gemoedsrust genoeg De 12 dagen na de bevalling denk ik wel het ergste te hebben gehad, dat ik in uiterste nood nog wel eventjes naar de winkel kan - mocht ik iets tekort komen.