De titel zegt het al... De kleine gaat als ik straks werk 2 dagen naar opa en oma. 1 dag naar de een en 1 dag naar de ander... Nu vraag ik me af wat handiger is. Bij allebei een ledikantje neerzetten of kiezen voor een campingbedje.
Wij hadden gekozen voor een campingbedje bij onze eerste dochter, en nu doen we dat weer, inmiddels slaapt onze eerste dochter niet meer overdag, en als ze slaapt slaapt ze in een groot bed, en de kleine kan straks in het campingbedje, of de eerste weken in de wieg van de kinderwagen.
bij mijn schoonouders komt denk ik een bedje te staan omdat die heel vlakbij wonen (10 minuten fietsen) en bij mijn ouders denk ik een campingbedje omdat we daar minder vaak zullen zijn. Maar ik weet niet wat mijn ouders van plan zijn, dus het kan best dat ze een bedje kopen. Denk dat als mijn kind 1 vaste dag bij opa en oma zou zijn dat mijn (schoon)ouders een bedje zouden kopen. Maar ik vind dat persoonlijk iets voor hen om te beslissen. Tuurlijk kun hen daarin wel adviseren maar het is hun huis.
mijn moeder wil straks een ledikantje met verstelbare bodem zodat ze ..t er makkelijker in en uit kan tillen. ze heeft vaak last van haar rug dus een camping bedje is dan niet handig. waar moeders/ oma's al niet aan denken
Dan moet ze er ook wel aan denken dat die bodem na een half jaar wel weer terug moet naar de laagste stand
Ik heb een campingbedje gekocht... ook altijd handig voor op vakantie. Gisteren hoorde ik van m'n schoonouders dat die nog een ledikantje hebben en die neer gaan zetten. Dus dat is makkelijk.
Kunnen kinderen niet klem komen te zitten tussen de matras en het campingbedje? Omdat de zijkanten niet stevig zijn van zo'n campingbedje... Ik had begepen dat het daarom werd afgeraden om een ander matras in zo'n bedje te plaatsen.
denk dat het een beetje aan je ouders ligt wat ide willen natuurlijk...als ze niet voldoende ruimte hebben kunnen ze natuurlijk een campingbedje gebruiken. Wij hadden er in eerste instantie ook 2 gekcoht voor onze beide ouders maar die van mijn ouders heb ik alweer terug gekrgen omdat mijn moeder toch graag een vast bedje wil...en ik zou er sowieso inderdaad wel een beter matrasje in leggen dan.