Oke 2 stomme vragen waarschijnlijk: Ik heb zo'n officieel vouwbaar sleepcover hoesje, maar hoe ik hem ook vouw, dat ding blijft echt niet staan als je hem rechtop hebt en de knopjes rechts wat doe ik verkeerd? En het lukt me niet om de helderheid aan te passen door over de linkerkant van scherm te gaan. Staat uiteraard wel aan. Hoe/waar moet je het scherm aanraken?
Qua helderheid moet ik gewoon links op het scherm omhoog of omlaag ‘trekken’, dus vinger op scherm houden.
@suus1983 en @evaleana jaaaaa dank jullie! Nu lukt het me met de helderheid! Nu nog dat stomme hoesje
Als je hem openslaat, kun je van de flap van de hoes een soort piramide vouwen, hij klikt door magneetjes dan ‘vast’ en dan kun je hem naar achteren omslaan
Maar hoe / waar lezen jullie dan dat jullie hem ergens neer willen zetten? Die behoefte heb ik echt nog nooit gehad en kan me ook niet echt een situatie indenken waarin ik dat zou kunnen doen. Doe je met een gewoon boek ook niet toch?
In bad zet ik ‘m op een plankje, in bed lig ik op m’n zij en zet ik ‘m voor m’n neus Dat zijn ook de plekken waar ik eigenlijk nooit een gewoon boek zou lezen. Maar bv in de trein zet ik m’n kobo ook op het tafeltje voor me, een papieren boek zou ik vasthouden. Hier staat hij toch wel stabiel, ik duw het onderste flapje een beetje omlaag.
Als ik aan tafel zit bijvoorbeeld. En ik vind dat juist zo fijn aan een ereader dat het makkelijker is dan een boek vasthouden.
Maar zit je dan constant met je arm uitgestrekt richting de e-reader om op dat knopje te kunnen drukken. Kan me er nog steeds niks bij voorstellen haha maar ligt vast aan mij
Ja helemaal eens dat het makkelijker vasthouden is. Vind ik ook super fijn. Maar juist daarom heb dus zelf nog nooit de behoefte gevoeld om hem neer te zetten.