Ben ik nou heel simpel of past er geen enkele wagenspanner op de Joolz Day? Ik snap niet waar ik het aan vast moet maken. Iemand tips?
Ah die dingen (even google gebruikt ) Kan me idd niet herinneren dat je die aan de joolz kon vastmaken. Ik had volgens mij wel zo'n knijp hang speeltje. Die kun je aan de kap vastknijpen.
Bij de Bugaboo had ik precies hetzelfde. Ik heb het opgelost door er een speeltje aan een knijper aan te hangen..
Die dingen passen volgens mij op geen enkele reiswieg, je kunt ze enkel aan het autostoeltje vastmaken. Ik heb inderdaad ook zo een speeltje met een grote knijper.
Ik heb een knijper met speeltje voor de joolz, deze maak ik vast aan het handvat zeg maar. Speeltje is van Bambino.
Ik heb er een van selecta en paste prima, deed de touwtjes door de gaatjes aan de onderkant van de kap.
Toevallig van de week geprobeerd bij een mutsy. Speeltje hing zo laag dat daar volgens mij baby hoort te liggen. Hahaha. Laat dus maar!
Ik heb gewoon een houten wagenspanner met een knijper die heb ik aan de kap vast gemaakt, gewoon de stof een beetje dubbel gedaan en daaraan vast gemaakt. Gaat prima!
De wagenspanner van de Prenatal past erop. Ik had de spanner uit de zilverkleurige lijn zeg maar. Ik weet niet of hij er nog is.