Te koop gevraagd, nette kinderwagen buggy gedeelte

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door miepje1982, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje1982

17 aug 2007
    6
    0
    0
    Wij zijn op zoek naar een kinderwagen waar we alleen het buggy gedeelte nog gaan gebruiken. Onze quinny speedy is ideaal om de bak te gebruiken ,maar het zitgedeelte kan maar half omhoog, zodat ze net niet recht kunnen zitten. Erg vervelend voor een zeer nieuwsschierige baby;)
    Vind het zonde om nu een hele nieuwe combi wagen te gaan kopen, maar een gewone buggy is hij weer te klein voor....
    Wie kan ons helpen?????

Vriendelijke groetjes
    Miep

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik heb hier een nieuwe wandelwagen staan, ik heb hem nu te koop staan met reiswieg, maar je mag ook alleen van me overnemen met wandelwageninzet, die is nieuw. Er zit een zit en ligstand op. Ik zal even een foto uploaden.

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wandelwagen

4. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Mijn ervaring is dat alle wandelwagens wel iets schuin staan en daardoor je kindje nooit echt rechtop kan zitten.

Wij hebben daardoor heel vroeg al een buggy gekocht, want ons meisje was ook heel nieuwsgierig (nog :) ) en ging daardoor iedere keer naar voren hangen om toch alles te kunnen zien.

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dat klopt, dit heeft te maken met de leeftijd als ze in zo'n buggy komen te zitten. Als ze te rechtop gaan zitten, wat ze zelfstandig nog niet kunnen op die leeftijd, althans de meeste niet, is dat slecht voor hun houding. Meestal zitten ze ook op hun stuitje. Dan moet je volgens mij gewoon echt een buggy kopen.

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    De Speedi kan wel rechterop...
    Dan moet je de lus achter 1 voor 1 aantrekken ipv als 1 lus. Dan komt de rugleuning rechterop te staan..

Deel Deze Pagina