Hallo dames, Sinds gisteravond is het hier een drama ! Hele nacht huilen, totdat ik hem bij me nam, en dan sliep hij, wilde ik hem weer terug leggen, weer gillen ! En zo ging dat maar door, op een gegeven moment heb ik hem maar bij me laten slapen, maar ben niet van plan dat te blijven doen natuurlijk ! Hij is voor 19.00 al naar bed gegaan en hij heeft tot een kwartier geleden alleen maar hysterisch gehuild, en als ik bij hem ben is het stil, zodra ik weg loop is het weer gillen, nu is hij een kwartier lang alleen nog maar aan het jengelen en soms hoor ik hem kletsen... Heb het ganglicht al aan, maar hebben meer kindjes hier last van rond deze leeftijd...? Zal ik een nachtlampje aanlaten voor hem ? Voorheen deed hij dat echt nooit ! Hij had nooit problemen om te gaan slapen... En Zondag was een drukke dag want we vierde zijn verjaardag, maar die nacht daarop sliep hij als een roosje, zou het alsnog verwerken zijn ? Hm.. ? Hoop wat tips te krijgen ! -XXX-
Ons dochtertje heeft ook van die momenten gehad dat ze niet wilde gaan slapen. We zijn er in ieder geval achter gekomen dat we haar voordat ze gaat slapen 'uit de drukte' moeten halen. Dus echt even rustig met haar doen. Dat is ook rond de 1 jaar gekomen. Het liefst nog even lekker in bad badderen en dan door naar bed. En tja, wij hebben haar ook wel eens laten huilen....als er verder niets aan de hand was en het was puur een kwestie van 'bij ons willen zijn'..het is neit leuk, maar werkt wel....
Ja, Damani heeft eigenlijk altijd een vast patroon en daar ben ik niet vanaf geweken, dus hij heeft eigenlijk al rust voor het slapen gaan... En ja, hij slaapt eindelijk, zo 20.15 denk ik ! Straks even bij hem kijken... Misschien even wat speelgoed uit z'n kamertje halen.. ? -X-
Wat bedoel je precies met speelgoed uit zijn kamertje halen? Wij hebben in het ledikantje van ons dochtertje nooit iets van speelgoed gehad. Zodat ze echt weet dat het bedje om te slapen is en niet om te spelen.
Ik bedoel dat hij het misschien eng vind als hij speelgoed ziet staan in z'n kamertje... Hihihi, hij heeft geen speelgoed in z'n BED hoor ! Zou een beetje vreemd zijn ghehehe... Maar als ik terug denk aan vroeger (toen was ik wel wat ouder...) Vond ik bijv mijn barbies ineens eng ! Maar gelukkig gaat het alweer.. Denk dat het een fase is, bang dat ik weg ga of zoiets ? Nu laat ik het ganglicht aan en z'n kamertje op een kier en dan ga ik even de was opvouwen bijv. Zodat hij me nog ff hoort ! -X-