Toen hij begon te rollen en overal aan te hangen. Dus het is bij iedere baby verschillend wanneer dat van toepassing is.
Met 6 maanden is de box een stuk omlaag gegaan, maar nog niet helemaal. Met 10 maanden hebben we de box helemaal omlaag gedaan.
Wij met ongeveer 5,5 maand. Toen begon meneer zich een beetje aan de spijlen omhoog te trekken. We hadden nog wel iets langer kunnen wachten, want echt staan deed 'ie natuurlijk nog niet. Maar ik had zoiets van beter te vroeg dan te laat.
op het moment dat onze oudste dochter kwam roepen, dat Dr zusje in de box stond ongeveer met 6 maanden...
toen onze uk ging rollen met 4 maanden hebben we de box 1 stand naar beneden gezet. toen hij los kon zitten met 6.5 maand helemaal. hetzelfde met het bedje. groetjes, Miranda
Mmm denk dat ik toch ook maar es moet gaan doen hahah. Dewi is bijna 11 maanden en heb box en bed nog omhoog..ze begint zich nu overal aan op te trekken en staat soms ook al in de box terwijl ze zich vasthoudt aan de spijlen.. In bed kan dit (nog) niet want ze ligt vast....maar toch die ook maar naar beneden dan is dat ook alvast klaar. Lijkt me alleen wel lastiger met ze in/uit de box/bed te halen..
Mijn zoontje van 6 maanden rolt sinds kort ook van rug naar buik, alleen nog niet terug. Wel gebruikt hij de spijlen ook om zich soms lekker aan vast te pakken. Hij maakt nog geen aanstalten om te gaan zitten in zijn box..... (rustig aan alles gaat al ineens zo snel Misschien begrijp ik het verkeerd, maar is het dan nu al tijd dat ik de box omlaag doe?
de exacte mnd weet ik niet meer zo snel. maar we hebben eerst de box op de middelste stand gezet, en tegen de 7 mnd hebben we m helemaal laag gezet. met een mnd of 7,5 ging ze staan dus moest t wel.
Toen Jesse zich ging optrekken tot op de knietjes. Dezelfde avond heeft m´n man de boxen toen al laten zakken (we hebben er twee, eentje in de keuken en eentje in de kamer)
Eva ging met 7 maanden in de box staan, maar de box was wel zo ver omlaag dat ze er niet uit kon en ze kon wel makkelijk over de rand kijken. Nu inmiddels weer, maar ze moet wel op haar tenen gaan staan dan .