Bedankjes na verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fafje, 18 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi

als mn zoontje 1 wordt wil ik graag voor de kindjes die komen wat leuks meegeven, maar wat!?

Wat hebben jullie gedaan?
    Ikd ahct aan gewoon een bedankzakje en dan vullen met bijv, doosje rozijntjes, nijntjekoekje ed

er komen kindjes van 6 en 7, babies van 6 tot 18 mnd waarvan 1 kindje KMA heeft!?

Of ik zat te denken voor iederene een persoonlijk klein cadeautje, aangezien het maar weinig kindjes zijn die komen

hebben jullei tips???

2. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Persoonlijk zou ik niets geven. Zelf wil ik ook niet dat Julia "bedankjes" krijgt. Al die snoepjes en speeltjes tegenwoordig.
    (Sorry, maar zo denk ik)

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Laatst waren we op een verjaardag en toen kregen we toen we wegging een plastic bakwagentje (van action) en het bakje zat een nijntje koekje en bij de oudere kindjes rozijntjes of iets van snoep.. Vond ik wel grappig!

Op kdv kreeg ze laatst een konijntje (ballon) met een danoontje, die moeder had dat van een site afgehaald. Weet alleen even niet welke site..

4. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    wij hebben voor de allerkleinste bezoekers badspeeltjes (niet zo duur bij de kruidvat of action) gekocht en de wat grotere een suprise ei (doet het ook altijd wel goed) en voor de nog grotere een zakje chips..

5. fafje

fafje Niet meer actief

ohja badeendjes idd dat is leuk...

moet mss erbij zeggen, tis alleen familie...en 1 kindje van mn beste vriendin...

en ik heb het helemaal niet over snoep hoor

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik geef ook niks, ik deel de mening van dss. ze worden overal overladen tegenwoordig met snoep (of een variant erop), chips, en frutsels waar je niet veel aan hebt.

mijn zoontje kwam gister ook weer thuis met en bak vol met fruit, tomaatjes, marsjes, van die plakschuimstickertjes en een fluit en ik denk een gum in de vorm van een dobbelsteen van 1 bij 1 cm??? voor kindjes van net 2 jaar oud.

7. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Kijk eens op homemadehappiness. Daar staan hele leuke dingen die je kan kopen, downloaden en zelf kan printen. Ook voor verjaardagen staan er leuke dingen om van een doosje rozijntjes of zoiets iets heel leuks te maken. Ziet er super schattig uit. En je kan het zo vaak printen als je wilt dus voor uitdelen op school ook heel leuk!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Als je ff googled kom je veel ideeƫn tegen om leuke dingen te maken, ook met gezonde dingen!

9. fafje

fafje Niet meer actief

nou het gaat om de eerste verjaardag van mijn zoontje...ik snap eigenlijk niet waaorm ikd an rekening moet houden, met wat die kindjes allemaal nog van anderen krijgen!?

alleen mn tweeling neefje en nichtje zitten op school, de anderen zijn babies!...

thanks anyway

Ohja ik ga ff op die site kijken !!

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Heb hier niks gedaan, maar misschien is bellenblaas met een persoonlijk label leuk?

11. fafje

fafje Niet meer actief

ah das ook leuk !

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ja mijn kleine kreeg er een van de creche, omdat er een kindje jarig was
    en mijn kleine heeft kma en was toen nog te klein voor koekjes oid

dus ik ben van plan ook iets van boekjes uit te delen als ze 1 wordt op de creche

13. fafje

fafje Niet meer actief

ja dat vind ik leuk voor de babies en dan een badeendje erbij en nog iets ofzo...in een leuk zakje...

en dan nog 3 kids van 6/7...

14. fafje

fafje Niet meer actief

goeie!! thanks

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Toen mijn dochtertje 1 werd kwamen er kindjes van nogal uiteenlopende leeftijden (0-10). Heb toen een klein grabbeltonnetje gemaakt met kadootjes erin (bij Hema, van die visjes die je kan opwinden voor in bad).
    Mijn dochter heeft 'm nooit in bad maar vind het toch uiterst fascinerend.

Enneh, ik begrijp wel dat je een bedankje wil geven hoor. Zo'n eerste verjaardag is druk en je bent erg met je kindje bezig. Er is dan soms niet de aandacht voor je visite die je ze normaal wel kan geven en een bedankje is dan wel netjes.

16. fafje

fafje Niet meer actief

Deelight, ohja dat is ook een idee! ik zga idd bij de action van die opwinddingen..heel goedkoop..
    En ja ik heb het nu niet over traktaties en uitdelen op school..maar maar om een paar kids van dichtbijstaande familieleden...

maarja ik dahct aan een zakje vullen met kleinigheidjes, maar dit zijn ook leuke ideeen...ka ga niet aan de knutsel..hihi..dat doe ik wel een ander jaar:p

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik kreeg bij een feestje toen mijn jongste nog baby was een zakje mee met een fruithapje en een nijntje koekje vond ik zo schattig. Mijn oudere kinderen kregen snoep voor hun leeftijd!!

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    fafje, ik snap wat je bedoelt. De kinderen van de verjaardagsvisite mochten grabbelen voor ze weggingen. Het was een succes en de ouders vonden het ook erg leuk (welke ouder vind het nou niet leuk als er even wat extra's voor zijn/haar kind is?)

Deel Deze Pagina