Wagenzieke peuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Babystew, 15 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    De wagenziektetabletjes van eigen merk 't Kruidvat zijn smaakloos. Mijn kleuter groeit er overheen, ik hoop dat dat bij jou ook zo gaat.

Wagenziekte voelt zo; als je een bocht doorgaat of te hard remt is het net alsof er iemand op je maag duwt. Rijd vooral rustig in de bochten en rem heel zachtjes. Frisse lucht doet ook wonderen!

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Zo herkenbaar en vervelend heb er ook van zo kleins af aan gehad toen gingen wij ook elk jaar nog 1400 km rijden naar Kroatië op het laatst nog even de berg op met allemaal bochten toen was het helemaal spugen.

Ik kan nu nog steeds geen boekje lezen in de auto of iets moet altijd naar de weg kijken wil ik niet misselijk worden. Hier was het altijd ook Primatour of zo heet dat. Maar wat wordt je daar ontzettend suf van. Helaas weet ik geen tip. Misschien kun je het je huisarts vragen?

Oh ja, dat overheen groeien ervan is niet altijd zo. Kijk maar naar mij ;) Is wel minder geworden maar nooit weg gegaan.

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    `moet` een kind spugen als die wagenziek is?
    onze dochter van 1,5 huilt altijd vreselijk tijdens het rijden maar spuugt nooit..

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Dit doen wij ook. Primatour werkt hier wel maar dochter krijgt de pillen echt niet weg, wat we ook proberen

Deel Deze Pagina