afscheidscadeau voor de PSZ

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Chocolat, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Mijn dochtertje neemt afscheid van de PSZ.
    Er zijn meerdere kinderen die afscheid nemen, vorig jaar deden de moeders samen een cadeau verzinnen alle kinderen kregen een strandsetje (emmertje met schepje, harkje en vormpjes)
    Nu had een andere moeder al schepjes gekocht, en weer een andere moeder strandballen. Nu wil ik dus verder op het thema strand/zandbak.
    Maar hoeveel zouden jullie uitgeven voor een afscheidscadeautje? (ik heb geen idee)
    En wat geef je aan de leidsters?

2. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik vind dat het niet echt duur hoeft te zijn.
    Toen onze dochter van de psz af ging heeft zij getrakteerd op Dora rugtasjes met daarop de tekst: Ik pak mijn rugtas en zeg dag omdat ik naar de basisschool mag.
    Ik had dit besteld via het internet en hoefde ze alleen uit te knippen en in elkaar plakken, kostte ongeveer € 18, dat vond ik best prijzig.
    De peuterjuffen heb ik een theeglas gegeven met een theezakje erin, suiker, lepeltje en een lotuskoekje, dit heb ik mooi ingepakt.
    Onze zoon wordt eind sept 4 en gaat trakteren op een piratenboot met als tekst: Schip Ahoy. Ik vaar naar de basisschool. En daar doe ik iets in. Voor de juffen weet ik het nog niet maar denk gewoon aan lekkere koeken of iets dergelijks. Ik heb voor de boot eenmalig 4 euro betaald en toen kreeg ik een werktekening die ik zo vaak kan uitprinten als ik wil.

3. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    #3 Bootsje, 23 jun 2014
    Laatst bewerkt: 23 jun 2014
    wij hebben voor de kindjes niets gedaan..

ik heb bij de ikea zo'n boek gekocht over een groente tuin (leuk boek voor kids)
    en je kreeg ook een bijpassend groentebakje (soort knuffels, maar dan in groente vorm)

en dit aan de leidsters gegeven... vond ik heel leuk voor ze om uit dat boek voor te lezen en dan met die groenten erbij!

de juffen vonden het ook erg leuk.

DUKTIG Groente, 14-delig - IKEA

het boek is jammer genoeg niet meer te koop bij ikea

Deel Deze Pagina