voor de mama's die net zwanger zijn of hopen snel te worden hebben jullie al bedacht hoe de zwangerschap te vertellen met de feestdagen voor de deur? ik hoop vrijdag een positieve test te hebben en ben opzoek naar leuke ideeën alvast
Niet origineel maar hebben zl een slabbetje met tekst grote broer erop gehaald. En dan kijken hoe lang t duurt voordat t kwartje valt. Benieuwd naar je test vrijdag!
Wij willen het met kerst vertellen. Eerste kerstdag zijn we met de hele schoonfamilie bij elkaar en tweede kerstdag met mijn hele familie. 24 december hebben we de eerste echo dus mooier kan het niet allemaal. Wij gaan voor mijn dochter van anderhalf voor een shirtje met: 'geef mij een kus, want ik word grote zus'. Tenzij ik hier een leuker idee lees, dus ik lees even mee.
Wij gaan het eerste kerstdag vertellen! Ik denk dat ik gewoon wat lekkers ga bakken, afsmeren met een botercreme of glazuur en daar blauwe en roze muisjes op strooien. Lekker simpel haha en dan wachten maar tot het kwartje valt We hebben trouwens alleen ouders en schoonouders uitgenodigd. De rest hoort het later die dag of de volgende dag
Ik heb een kerstkaart nagemaakt van google met de echofoto erin verwerkt en dan op het hoofdje een kerstmuts gedaan
Misschien zo'n plastic kerstbal kopen en wat roze en blauwe muisjes erin doen? Of een foto van de test?
Die is leuk! Wij zetten het denk ik wel op fb met oud&nieuw. Iets van "2015 kan voor ons nu al niet meer stuk, we verwachten in juli nog een kleine uk" ofzoiets
Leuk zinnetje mamachantal! Die ga ik onthouden. Wij hebben het met sinterklaas verteld. Maar alleen aan ouders/broers/zussen. De rest van de familie en vrienden krijgen een kerstkaart waarop de voorkant een kerstman in de slee zit met rendieren in de lucht, maar dan vliegt er ook een ooievaar met zak. En in de binnenkant staat 'santa isn't the only one coming to town...' en dan fijne feestdagen e.d. en onze namen + hummeltje 'achternaam' verwacht in juli 2015.
Leuke ideeën allemaal. Wij gaan het ook vertellen met kerst. Aan de opa`s en oma`s willen we een mok geven, met de Chinese tekens van Opa, Oma en tante etc. (zonder vertaling uiteraard) De rest van de familie vertellen we het gewoon.
hoi meiden wat lief dat jullie er aan denken. Ik had me een dag vergist het is vandaag maar de dag begint met behoorlijke kramp dus ben bang dat de rode duivel langs komt :x
Niet leuk, klein monster... Ik bedacht me van de week.. Ik haal een dubbel foto lijstje, een foto van onZe dochter en een met een vraagteken in. Niet erg kerstmis maar wel leuk
Ik heb een tshirt besteld voor mijn dochtertje, in het roze met blauwe letters "ik ben straks niet meer in mijn" en dan een plaatje van een eendje erbij Kerstavond doen we m aan voor de ene helft van de familie en tweede kerstdag leggen we m ingepakt onder de kerstboom neer en mag mn dochterthe m openmaken bij de andere helft van de familie.
gisteren wel kramp maar geen menstruatie dus voor de zekerheid een testje deze was omo wit. Zit aan een kopje thee en deze heb ik er net volledig weer uit gekotst, dit had ik bij mn zoontje ook daar heb ik wat af gespuugd elk kruimeltje moet er toen uit. morgen maar weer een testje doen. dit is trouwens mn 2e menstruatie tijdens de borstvoeding dus zeker weten wanneer ik ongesteld wordt kan ik niet