zwangerschap vertellen kerst /oud en nieuw

Discussion in 'Zwangerschap' started by kleinmonster, Dec 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    voor de mama's die net zwanger zijn of hopen snel te worden hebben jullie al bedacht hoe de zwangerschap te vertellen met de feestdagen voor de deur?
    ik hoop vrijdag een positieve test te hebben en ben opzoek naar leuke ideeën alvast :D

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

Jan 16, 2013
    1,752
    0
    36
    Gelderland
    Niet origineel maar hebben zl een slabbetje met tekst grote broer erop gehaald. En dan kijken hoe lang t duurt voordat t kwartje valt. Benieuwd naar je test vrijdag!

3. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Wij willen het met kerst vertellen. Eerste kerstdag zijn we met de hele schoonfamilie bij elkaar en tweede kerstdag met mijn hele familie. 24 december hebben we de eerste echo dus mooier kan het niet allemaal. Wij gaan voor mijn dochter van anderhalf voor een shirtje met: 'geef mij een kus, want ik word grote zus'. Tenzij ik hier een leuker idee lees, dus ik lees even mee.

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wij gaan het eerste kerstdag vertellen!

Ik denk dat ik gewoon wat lekkers ga bakken, afsmeren met een botercreme of glazuur en daar blauwe en roze muisjes op strooien.
    Lekker simpel haha en dan wachten maar tot het kwartje valt ;)

We hebben trouwens alleen ouders en schoonouders uitgenodigd.
    De rest hoort het later die dag of de volgende dag :)

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,541
    3,057
    113
    Als ik binnen kom weten ze genoeg ;)
    Heb al een aardige buik :)

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik lees mee!

7. Anoniempje91

Oct 28, 2011
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb een kerstkaart nagemaakt van google met de echofoto erin verwerkt en dan op het hoofdje een kerstmuts gedaan :)

8. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Misschien zo'n plastic kerstbal kopen en wat roze en blauwe muisjes erin doen? Of een foto van de test?

9. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    Zag deze net voorbij komen ergens erg leuk!!

Attached Files:

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,541
    3,057
    113
    Die is leuk!

Wij zetten het denk ik wel op fb met oud&nieuw.
    Iets van "2015 kan voor ons nu al niet meer stuk, we verwachten in juli nog een kleine uk" ofzoiets

11. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

May 20, 2014
    4,047
    2,039
    113
    Leuk zinnetje mamachantal! Die ga ik onthouden.
    Wij hebben het met sinterklaas verteld. Maar alleen aan ouders/broers/zussen. De rest van de familie en vrienden krijgen een kerstkaart waarop de voorkant een kerstman in de slee zit met rendieren in de lucht, maar dan vliegt er ook een ooievaar met zak. En in de binnenkant staat 'santa isn't the only one coming to town...' en dan fijne feestdagen e.d. en onze namen + hummeltje 'achternaam' verwacht in juli 2015.

12. Linnelottje

Oct 21, 2014
    8
    0
    1
    Leuke ideeën allemaal.
    Wij gaan het ook vertellen met kerst. Aan de opa`s en oma`s willen we een mok geven, met de Chinese tekens van Opa, Oma en tante etc. (zonder vertaling uiteraard)
    De rest van de familie vertellen we het gewoon.

13. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ben nieuwsgierig of je een mooie test vandaag in handen hebt gehad!

14. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

May 20, 2014
    4,047
    2,039
    113
    Oh ik ook!

15. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Wij hebben het met sinterklaasavond dmv een gedicht verteld. Was erg leuk. :)

16. kleinmonster

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    hoi meiden wat lief dat jullie er aan denken. Ik had me een dag vergist het is vandaag maar de dag begint met behoorlijke kramp dus ben bang dat de rode duivel langs komt :x

17. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Niet leuk, klein monster...

Ik bedacht me van de week.. Ik haal een dubbel foto lijstje, een foto van onZe dochter en een met een vraagteken in. Niet erg kerstmis maar wel leuk

18. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Oh nee hoop het niet voor je :(

19. mij84

mij84 Actief lid

Apr 16, 2012
    176
    0
    0
    Ik heb een tshirt besteld voor mijn dochtertje, in het roze met blauwe letters "ik ben straks niet meer in mijn" en dan een plaatje van een eendje erbij :)
    Kerstavond doen we m aan voor de ene helft van de familie en tweede kerstdag leggen we m ingepakt onder de kerstboom neer en mag mn dochterthe m openmaken bij de andere helft van de familie.

20. kleinmonster

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    gisteren wel kramp maar geen menstruatie dus voor de zekerheid een testje deze was omo wit. Zit aan een kopje thee en deze heb ik er net volledig weer uit gekotst, dit had ik bij mn zoontje ook daar heb ik wat af gespuugd elk kruimeltje moet er toen uit. morgen maar weer een testje doen.
    dit is trouwens mn 2e menstruatie tijdens de borstvoeding dus zeker weten wanneer ik ongesteld wordt kan ik niet

Share This Page