Aanstaande dinsdag hebben wij de termijnecho. Ik zou dan ongeveer bijna 11 weken zwanger zijn. We willen het dan wel vertellen maar is dat verstandig? Wanneer vertellen jullie het ? Vorige week heb ik ook een echo gehad wegens buikpijn en toen was alles oke.
Wij hebben het bij alle 3 d3 zwangerschappen gelijk aan vrienden en familie verteld. Na de eerste goede echo aan de rest. Je hebt nooit 100% zekerheid dat het goed komt, maar na de termijn echo is de kans wel een stuk kleiner.
heb het met 10 weken wereldbekend gemaakt zeg maar alles was goed en tja, met 20 weken of zelfs later kan het nog mis gaan. ik kon in elk geval niet meer langer mijn mond houden haha
Ik ben daar altijd vrij nuchter in door veel nare gebeurtenissen hier in de omgeving. Tuurlijk kan het fout gaan maar dat kan het met 40w ook nog of tijdens de bevalling zelfs nog... Stel het gaat fout, dan kunnen de mensen jullie wel Steunen en begrijpen ze waarom jullie verdrietig zullen zijn. Maar.. Daar gaan we helemaal niet vanuit natuurlijk! Jullie zullen een mooie echo hebben dinsdag en ik zou t zelf dan ook vertellen of met kerst ? Leuk kerst cadeautje voor iedereen hihi Wij vertelde het ook na de 1e echo
Onze ouders en broers en zussen direct na positieve test. Als het mis zou gaan waren ze er alsnog achter gekomen. Na de goede eerste echo met 10 weken hebben we het vrienden en collega's verteld. Daarna direct wereldkundig gemaakt via Facebook, omdat we dit graag zelf wilden doen, voor iemand anders iets op Facebook zou zetten
We willen het heel graag met kerst vertellen. Ik denk dat we het maar gewoon doen. Wat jullie ook al zeggen: ook veel later Kan het misgaan.
Bij allebei de zwangerschappen hebben wij het meteen na de positieve test aan onze ouders verteld. Uiteraard wist een dag later iedereen het... Als het voor jullie goed voelt moet je het gewoon doen. Garanties hen je nooit, ook later in de zwangerschap niet.
Je moet doen waar je goed in voelt, ik wou het ook het liefst vertellen als ik de 12weken echo heb gehad, maar kerst en nieuwjaar is zo'n mooi moment om het bekend te maken Volgende week met kerst ben ik 10 weken en we gaan het dan aan de grootouders vertellen, die zullen het dan wel heel de familie laten rond gaan... Tegen nieuwjaar zeggen we het tegen heel de familie (als die het nog niet weten) Als ik de 12weken echo heb gehad, dan maak ik het pas echt wereld bekend en zet ik het op facebook en zo...
Leuk! Veel plezier alvast met vertellen Wij hebben het onze ouders en beste vrienden (we hadden een weekendje weg met zn allen en t ging niet anders ) rond 6w weken verteld. Zusjes en broertje iets later. En met oud&nieuw (12w) mag de rest van de familie, vrienden en kennisen het weten.
Wij zaten in de mmm en waren daar heel open in. Ouders en familie wisten het dus al snel. En op FB hebben we het gezet met sinterklaas toen ik 8.5 week was en na de 2e goede echo. Je moet inderdaad gewoon doen wat goed voelt voor jou/jullie. Niet doen wat standaard is of wat anderen normaal vinden. Heel veel succes en vooral plezier met de echo!
Tja wat id verstandig... Vorige zwangerschap vertelde we t met 7 weken.. werd miskraam. Was blij dat mensen me konden steunen en snapte waarom ik ff niet gezellig was of niet kwam werken... Bij eerste zwangerschap wist mijn familie t met 8 weken. Vrienden met elf collega s met 12. Nu, 8 weken. Alles lijkt goed te zijn. Woensdag. gaan we t aan mijn ouders vertellen. donderdag aan die van mijn partner.
hier lang gehad, zo'n ongi buikpijn de hele tijd. komt door het uitrekken van de boel daaronder met 14 weken zit mijn baarmoeder al net onder mijn navel :S dus dat groeit wel hard *zeker na de eerste
Waar zit die groeipijn dan ? Ik heb onder mijn navel in mijn hele buikstreek kramp alsof ik moet ontlasten maar het is niet zo. Daarnaast rond het schaambeen zeurende pijn.
ik had het eigenlijk vooral in mijn onderbuik en de zijkanten van mijn buik. geen idee of dat bij iedereen zo is. daarnaast liggen ook je darmen flink overhoop, dat kan ook nog meespelen
Wij willen het pas vertellen na de combinatietest, zal met 12/13 weken zijn. Hebben we met de eerste ook gedaan, ik vind het fijn als ik toch eerst een paar echo's/ onderzoeken heb gehad voor ik iets bekend maak.
Niet de pijn die jij omschrijft. Zeker dat je geen diaree hebt/ krijgt? hoe lang heb je dat al? Veel plezier met vertellen En succes met de echo!
Familie en goede vrienden met 5 weken, collega's met 8 weken en wereldkundig met 11 weken. Lekker vertellen aan de mensen met wie jenke vreugde (en eventueel verdriet als het toch nog misgaat) wilt en kunt delen! Mijn tweede zwangerschap wilden we geheim houden en toen kon ik met 7,5 week iedereen gaan bellen dat ik zwanger ben maar met spoed onder het mes ging ivm bbz. Geloof me, ik had graag gewild dat mensen toen al wisten dat ik zwanger was! Dat had een hoop hele rare telefoontjes voorkomen...