Placenta voor de uitgang, bij wie trok hij er voor weg?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Vica86, Oct 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Placenta voor de uitgang. Bij wie trok hij nog omhoog?

1. Ja, placenta lag een klein gedeelte voor de uitgang en trok nog omhoog

2. Ja, placenta lag voor een heel groot gedeelte (minimaal de helft) voor de uitgang en trok nog omhoog

3. Nee, placenta lag een klein stukje voor de uitgang en trok niet omhoog

4. Nee, placenta lag voor een groot gedeelte (minimaal de helft) voor de uitgang en trok niet omhoog

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Bij wie trok de placenta nog weg toen hij voor de uitgang lag?
    Ik ben nu 16+2 (volgens echo 17+4) weken ver..
    Uitgang van de baarmoeder ligt in het midden van de placenta.

Groeide hij nog omhoog bij jullie?
    En hoever lag hij over de uitgang heen?

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik had 'm heel dicht bij de uitgang. A.s. dinsdag krijg ik een echo om te kijken of ie omhoog gegroeid is. Nu heb ik met 26 weken een 3d echo gehad en was toen al omhoog gegroeid. (nu laat ik de afspraak van dinsdag wel gewoon staan,..vind een extra echo natuurlijk wel leuk ;)).
    Volgens de vk kunnen ze heel snel omhoog groeien en 9 van de 10 keer, doen ze dat ook.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja ik hoop het maar hahaha. Wel had ik ook nog bloed onder de placenta liggen, dus kan nog wel bloedingen verwachten. Er zat best veel bloed nog..

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Bloed had ik niet, maar had 'm ook een klein stukje er vanaf..dat scheelt natuurlijk. Hopelijk groeit ie snel omhoog of misschien is ie al omhoog gegroeid. ;)

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hij is het zeker weten nog niet:p Heb om 19.00 uur vandaag een echo gehad :p Toen lag hij er volledig overheen. Dus de uitgang in het midden van de placenta.

6. Tese

Tese Niet meer actief

Hij ligt bij veel mensen voor de uitgang en bij 90% groeit hij omhoog. Ik kreeg met 32 weken een placentalokalisatie en alles was weer goed. Maak je niet druk hierover, komt goed

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Met de 20-wekenecho lag hij er ook een klein stukje overheen. A.s. maandag een echo om te kijken of ie omhoog is gegroeid. Ik heb er goed vertrouwen in...maar toch spannend!

8. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Bij mijn moeder's laatste (mijn broertje dus) zakje hij er juist steeds verder voor, en is het uiteindelijk een keizersnede geworden.
    Ze was al 41 en was het 6de kind, ik weet niet of dat scheelt..

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ow oke...dan is het nog afwachten idd!!! ;)

10. Jenala

Jenala Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    1,906
    60
    48
    Ik heb dinsdag een echo om te kijken of hij opgeschoven is. Met 27 weken heb ik een pretecho gehad, toen zat hij er nog een stukje voor voor zover ze het goed kon zien. Dus ik weet niet of hij in 3 weken nog weg getrokken is, ik hoop het maar.
    Maar ik zal wel weer een inwendige echo krijgen, op de uitwendige echo was het niet heel goed te zien...

11. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    hier lag hij ook voor de uitgang met de echo op 18 weken en met 20 weken was hij al netjes omhoog gegroeid.

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    yeah! Vanmorgen een echo gehad voor de ligging van de placenta en ja hoor, netjes omhoog gegroeid! Zoooo blij mee!

Liefs Guusje

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier vandaag de 20 weken echo gehad.

Met 12 weken lag de placenta tegen de buikwand.
    Met 16 weken volledig voor de uitgang.
    Met 20 weken tegen de rugwand.

Komt niet eens meer in de buurt van de uitgang :D
    Ik ben super super super blij :D....

14. Chai

Chai Niet meer actief

Wat een fijn nieuws, ben blij voor je! :D

Die van mij ligt net op het randje, was laast te zien op een pretecho. Hoop dat ik ook een beetje geluk heb en hij mooi omhoog groeit. Vind het best wel eng, ik was weer teveel gaan lezen op internet, met als resultaat een potje janken.. lol

15. s1986

s1986 Niet meer actief

Hier weet ik het pas de 25e. Dan gaan ze kijken of hij weg hoop het wel hoor. 9 van de 10 keer loopt het goed af dus hou me daar maa aanvast;)

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ze zeiden mij dat de kans wel kleiner was omdat hij er volledig voor lag. Maar in 4 weken tijd, zoooveeel omhoog gegroeid. Echt super!

Dus maak je vooral niet teveel zorgen :D

17. Chai

Chai Niet meer actief

Thnx voor de oppepper! :D

Ik ga er ook maar gewoon vanuit dat de placenta niet eigenwijs ervoor gaat liggen voor het tegendeel bewezen word.

Share This Page