Ik zat in de laatste weken van mijn zwangerschap en ik zag een zwangere vrouw op straat onzettend waggelen, dus ik stoot mijn man aan en ik zeg "Och, daar moet je kijken, zo sneu voor die mevrouw, ze is zo aan het waggelen door haar dikke buik, ik ben blij dat ik dat niet doe" Waarop mijn man echt keihard begint te lachen.. "Eh, liefje, ik wil niet vervelend zijn, maar je lijkt al weken net zo pinguin, jij bent nog meer aan het waggelen dan die vrouw" Dus ja, hier een waggelaar tijdens de zwangerschap zonder BI
Hier absoluut geen last van BI gelukkig maar waggelen deed ik ook vrij snel al wel in de zwangerschap, als ik te veel gedaan had. Nu waggel ik alleen maar hahaha maar ja, ben ook wel een beetje op m'n eind zeg maar... Waggelen is vaak wel een teken van vermoeidheid dus misschien moet je daar een beetje rekening mee houden... Groetjes!
Ik merk, dat als ik moe ben, of een stuk moet lopen, ik ook al begin te waggelen.... Had dat nooit verwacht bij mezelf, maar heb al last van mijn bekken, en bij een stukje lopen krijg ik echt rugpijn en ga ik waggelen! Schrok er zaterdag van toen mijn schoonmoeder zelfs zei dat ik het echt rondom draag... dat als ik loop ze aan de achterkant kan zien dat ik zwanger ben!!
Ik gelukkig nog niet en draag zelfs nog hakken (niet meer dan 5 cm) als ik loop en ga winkelen. Maar 's avonds als ik uit bed klim waggel ik ook een paar stapjes maar daarna is het snel weer over.
Ik waggel afentoe als ik last van bandenpijn heb. Had dit zelf eerst niet door tot mijn vriend zei "haha, kijk dan hoe je loopt..".