Duur/groots cadeau vader

Discussie in 'De lounge' gestart door ratatosk, 10 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ben ik weer met een cadeauvraag :D.
    Mijn vader heeft ons een enorme dienst bewezen en wij willen hem iets cadeau geven waarmee we kunnen laten zien dat we het echt echt waarderen.
    Maar hij heeft vrij veel geld en koopt eigenlijk alles wat hij wil. Hij geeft ook vrijwel geen hints over dingen die hij nog wil gaan aanschaffen.

Ik dacht aan een etentje met mijn ouders en ons, maar eerlijk gezegd vind ik dat wel een beetje afgezaagd. Het mag best wat kosten, heeft iemand een leuk ideetje?

2. Jel

Jel Niet meer actief

Of ze mogen op jouw kosten lekker een weekendje weg.

3. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    mooie familie foto op canvas

4. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Een fiets.
    Fietsendrager.
    Kar voor achter de auto
    Tuinset.
    Terrasverwarming (lamp).
    Buitenhaard.

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ons pa is niet zo'n fotoliefhebber dus ik denk dat ik hem daar niet blij mee maak.
    Een weekendje weg zou inderdaad ook iets leuks zijn. Ik zal eens bij mijn moeder informeren (zodat het toch een beetje een verrassing is).

De onderste dingen zijn spullen die hij niet echt kan waarderen denk ik :p.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

aston martin, porsche 911, ferrari testarossa, tweede huis in spanje,breitling, rolex

of is dat net wat te HAHAHA. sorry geen idee meid

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hahaha! Als ik het had dan kreeg hij het ;).
    Ik zat net te kijken naar een dagje uit naar de efteling met ons. Ik denk dat hij het prachtig vindt om de hele dag met zijn kleinzoon in de efteling te pronken. En dan aan het einde van de dag uit eten in één van die restaurants. Zou dat leuk zijn?

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Is wel heel leuk, misschien met een overnachting erbij ?

9. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik denk niet dat ik iemand van ons vijven gelukkig maak met een overnachting daar in verband met het sjouwen met alles. We wonen niet al te ver dus zijn zo thuis..

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Of weekendje/midweekje Efteling Bosrijk :)

11. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ja zoiets als de Efteling of een dagje dierentuin en dan eten!

12. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik zal mijn moeder weleens vragen of ik hem daar blij mee kan maken. Ik denk het eigenlijk wel.
    Mijn man zegt dat hij liever iets materieels geeft maar ik heb het idee dat dat minder waardevol is, je koopt iets, geeft het af en dat was het dan.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wij geven onze vader in april als hij 60 wordt een fototoestel. Vindt hij foto's maken wel leuk? Of dat ook niet?

14. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Nee.
    Gelukkig niet zeg mijn schoonvader loopt ons de hele dag achterna met zo'n filmcameraatje ik word er krankzinnig van :p.

15. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Moet het echt iets duurs of groots zijn?
    Soms zit het niet in hoeveel iets kost of hoe groot iets is, maar hoeveel aandacht en moeite je erin stopt.
    Iets persoonlijks dus.
    Je kan bijvoorbeeld gegraveerd sieraarden geven, soms kan je een foto in een sieraard graveren ofzo.
    Een gedicht ergens in laten graveren. Iets wat blijvend is als aandenken hoe belangrijk hij voor jullie is.
    Ik zou googelen als ik jou was;)

16. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik bedoel 'groots' niet letterlijk, het hoeft niet per se een groot formaat te hebben en het hoeft ook niet duur te zijn maar ik probeer aan te geven dat ik iets van formaat wil geven.
    En dan bedoel ik niet de afmetingen maar de strekking van het cadeau ;).

Ik wil niet meteen alles uitsluiten want ik vraag immers om tips, maar dingen als fotosieraden of gedichten zijn niet aan mijn stoere pa besteed.. We denken eraan om voor dat dagje efteling en uit eten te gaan, vooral omdat hij dol is op zijn kleinzoon, en misschien nog een mooie gereedschapsset erbij.

17. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    een mooie herinnering aan een hele leuke dag is waardevoller dan iets materialistisch, vind ik, dus een dagje met zn kleinzoon, en dan wel een paar foto's maken die dag, is heel leuk.

ook al is ie niet van de foto's, kun je na de tijd nog een mapje met de foto's geven, ter herinnering

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Een ballonvaart!

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als je naar de efteling gaat, schijnt het eten bij de Ravelein ook erg leuk te zijn.

20. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ballonvaart is inderdaad heel bijzonder!
    Een mooie herinnering (bijv Efteling) is meer waard dan iets materieels, vooral voor mensen die alles al hebben.

Deel Deze Pagina