Portable dvd speler met 2 schermen voor in de auto?!

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 10 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Volgens mij kun je die in de hoofdsteunen inbouwen.

Of speciale tasjes kopen om ze aan de hoofdsteunen op te hangen

3. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Hoi,
    Wij hebben vorig jaar bij de Aldi zo'n systeem gekocht, daar zat alles bij, dus ook "tasjes" om ze aan de hoofdsteunen op te hangen.

Bij die jij aangeeft, kun je op één van de afbeeldingen zien dat ze met riempjes vastzitten aan de hoofdsteun. Click en go betekent waarschijnlijk dat je die riempjes niet elke keer los hoeft te maken, maar de schermpjes ervan af kunt halen. (dat kan bij die van ons dan weer niet).

Ik vind deze wel vrij duur, bij de Aldi kosten ze 99 euro (maar ik weet niet of ze ze het hele jaar door hebben).

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja dat click and go wil ik wel, dat schijnt snel er af en erop te kunnen, lijkt mij ideaal.

Iemand onlangs gekocht? Of nog tips?

Vind het als niet techneut best veel aanbod in dezelfde prijsklasse en zie door de bomen het bos niet meer.

5. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ik lees ff mee...

6. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Wij hebben er een (of dus twee) van Philips die dezelfde film kunnen spelen maar ook allebei appart iets af kunnen spelen.
    Met een click en go systeem om ze op te hangen. Je heb dan tussen de spijlen van de hoofdsteun altijd iets zitten waar je de tv-tjes op kan klikken.
    Weet alleen niet of deze een USB aansluiting heeft. Denk het niet. Maar goed ding is alweer een jaar oud dus misschien is er weer een nieuwere versie die wel USB heeft.

Alles zat er gewoon bij.

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nou misschien even naar Halfords ofzo, waar hebben jullie hem vandaan?

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38