Hallo, Ik zit momenteel in de ww en ben 14 weken zwanger. Ik wil graag gastouder worden, en in tussentijd dus een ehbo diploma voor kinderen gaan halen ( voor de rest heb ik de juiste papieren) Wat zijn mijn rechten en plichten als toekomstige zzp'er in de ww? Alvast bedankt.
Beste Rabo, Je zou willen starten als ZZPer vanuit je WW-uitkering en je wilt weten wat je rechten en plichten zijn. Voor mensen die vanuit een WW-uitkering als zelfstandige/ZZPer willen starten hebben we een dossier op onze website geplaatst. In dit dossier staan alle mogelijkheden, de gevolgen voor je uitkering en overige zaken waar je rekening mee moet houden. Je kunt het beste deze informatie doornemen. Voor het maken van (definitieve) afspraken kun je contact opnemen met je adviseur werk. Vanzelfsprekend kun je ons ook altijd benaderen in geval van aanvullende vragen. Actuele informatie vind je op deze pagina. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en succes met je ondernemersplannen. Met vriendelijke groet, René UWV Webcare Team Webcare - UWV - Over UWV