Hallo meiden, Wie van jullie heeft destijds alleen een (dubbele) kunststof voordeur laten plaatsen. Nu ben ik benieuwd met hoeveel euro'tjes je ongeveer rekening moet houden. Want we willen er binnenkort een laten plaatsen. En wij moeten zowel de voordeur als schuurdeur vervangen. Dus het gaat om 2 deuren. Alvast bedankt..
oef, das een dure! wij hebben een offerte gehad, meerdere rond 4.0000 wij hebben toen toch voor hardhout gekozen dat was 2800, ook nog veel.... succes
Wij hebben afgelopen juni een kunststof voordeur laten plaatsen. In totaal waren we nog net geen 3000,- kwijt. Ook is toen de deurpost vervangen. Als tip wil je meegeven, ga bij meerdere zaken kijken en laat een offerte maken, kan je zeker 1000,- schelen.
wij gaan zeker bij meerdere langs en laten wat offertes opmaken. En ook de deurpost wordt vervangen..het is een boel geld maar het moet gebeuren de oude deur toch gigantisch niet echt energie besparend. Ging het bij jullie om 1 deur dan? Denk als je er 2 doet dat er wel te handelen valt.. Wil echt binnen de 5.000 blijven.
Gezien je nickname... woon je in de buurt van de Duitse grens? En zijn jullie zelf handig cq hebben jullie handige mannetjes in de buurt? Kijk dan oa eens bij Obi in Duitsland, ik denk dat het je dan heeeeeel erg mee gaat vallen wat het moet kosten. Wij zijn nu aan het kijken omdat er sowieso twee kozijnen moeten worden vervangen (incl glas) en die prijzen die ze daar hanteren vallen ons echt 100% mee!!!!
Tukker kom je uit de buurt van Almelo??? want dan heb ik wel een goedkoop adres voor je waar e goed kan handelen en die goed werk afleveren. Wij hebben vorig jaar kunstof kozijnen aan de achterkant laten plaatsen met geintregeerde rolluiken en een niuwe kunstof achterdeur, inclusief opmetselen van een buitenmuur (gevelbeplating verwijderd en een muur gemetseld) en we waren ong 8000 euro kwijt.
als je zelf een beetje handig bent dan heb je echt al een hele mooie deur voor 2900 euro. de gewone standaard kunstof deuren zijn 1900 euro inclusief kozijn. maar dan heb je een strakke deur. maar als je echt zo'n mooie oude deur wil hebben zeg maar kost 2900 euro maar dan moet je hem zelf nog plaatsen!
Wij hebben het voorraam (groot) en de voordeur en stuk ernaast laten vervangen, dit was zo'n 6700 euro. Volgens mij heet het bedrijf renovatieplan maar ik weet het niet meer zeker. De spullen kwamen uit Duitsland en het bedrijf uit de buurt van Hengelo. De deur was wel het duurste van alles... maar wel mooi
Wij waren voor de voor- en achterdeur samen ook zo'n 7.000 kwijt. Veel geld, maar het ligt er ook maar net aan wat je wilt. Wij wilden een deur met een heel modern aanzicht en veel (veiligheids)glas. Daar hangt nu eenmaal wel een prijskaartje aan.
Hallo sylvia, Ik woon idd best vlak bij almelo. Je mag mij dat adresje wel geven zou fijn zijn alvast bedankt. Want dat bedrag wat jij opnoemt is echt goedkoop!
Ik vind de bedragen nog best uiteen lopen. Nog meer meiden die in overijsel woenen en onlangs kunstof deur(en) hebben laten plaatsen?
ik zou zeker als je zo dicht bij de grens woont eens ff in dld kijken daar is het een stuk goedkoper. en miss ken je iemand die het kan of jem na zelf dat scheelt ook ene hoop zo doet mijn man het hier ook zelf en we halen de dueren en kozijnen gewoon bij de bouwmarkt.