slapen jullie het liefst en het best in het pikdonker of met zicht?? ik persoonlijk laat altijd ergens een lichtje aan snachts en alle gordijnen in de slaapkamers zijn lichtdoorlatend (die van ons zijn zelfs creme wit, zo licht moet ik het hebben) ik voel me vreselijk in het pikdonker, heel angstig...heb ooit eens tijdens vakantie in een kamer zonder ramen geslapen VRESELIJK! en jullie?
Altijd pikkedonker! Er hoeft maar een klein straaltje licht naar binnen te komen, en ik lig er continu naar te staren.
Helemaal donker!!! Ik blijf ook kijken als er een straal of wat dan ook door de kamer schijnt. Dusss.. voor mij een donkere kamer , oordoppen in en ik slaap heerlijk!
maar zo donker dat je letterlijk geen hand voor ogen ziet of...? dit was dus bij mij zo, vond het zo gek dat ik echt geen steek zag
ik heb een orientatie punt nodig... bij familie sliep ik weleens dat je écht geen hand voor ogen ziet, maar dat vind ik verschrikkelijk... Ik moet in elk geval íéts zien.
Hier ook zo donker mogelijk! Verduisterende gordijnen hebben we En die moeten ook goed dicht zitten! Ik blijf me ook ergeren aan een lichtstraaltje inderdaad.
Hier ook liefst pikdonker hoor. Kan slecht in slaap komen als er een lampje aanstaat. Als mannetje nog aan het lezen is, doe ik zelfs een slaapmasker op. Bang ben ik absoluut niet in het donker.